13 czerwca 2015

Holiday ideas- kolorowe ciastka


Hej!
Już tyle czasu minęło od ostatniego posta... Prawie dwa miesiące! Więc wzięłam się w garść i piszę posta! Nie myślcie że zapomniałam o blogu. Pamiętałam przez cały czas. Całą tą przerwę myślałam o nowym poście. O czym mogłabym napisać? Miałam miliony pomysłów ale ten post powstał w mojej głowie jakąś godzinę temu. Więc jestem... z pomysłami na wakacje! Jeszcze tylko  dwa tygodnie (właściwie takie luźne)  i mamy wakacje! Wakacje = dużo wolnego czasu. Dlatego wpadłam na pomysł że będę wstawiać posty o pomysłach na lato. Czas  zacząć pierwszy!

Co potrzebujemy:
-jakiekolwiek ciastka
-pisaki cukrowe
I co teraz? Zupełna dowolność!  Możecie napisać, narysować co tylko chcecie.  Myślę że takie ciastka nie tylko będą smaczne ale i robienie ich będzie zabawne. Jeżeli macie ochotę to sami możecie je upiec, ja poszłam na łatwiznę i kupiłam (ale ze mnie leń).





To jest prawdziwy leń

8 komentarzy:

  1. jakie to piękne *.* musiał być przepyszne ;D
    oj, chyba tw piesek też by je chętnie przekąsił ;-)
    buźka :*

    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie ozdobione te ciasteczka *_*
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już długo nie pisałam na blogu, ale tak samo jak ty, wróciłam dzisiaj:))
    Świetny pomysł na ciasteczka, może też niedługo spróbuję....

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jeśli jesteś jeszcze zainteresowana przystapieniem do projektu Moimi oczami to poprosze cie o podanie mi maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na kolejne posty, bo akurat od kilku dni nie jem słodyczy :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesio taki słodki przekochanyyy !! Ciasteczka wyglądają pysznie ;)
    Zapraszam na mojego bloga Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne , pomyslowe ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz