17 kwietnia 2015

NEW BOOK- Gwiazd naszych wina& Bóg nigdy nie mruga


Hej!
Nie wiem czy wiecie ale jestem wielkim molem książkowym. W ferie świąteczne (bożonarodzeniowe) przeczytałam wszystkie 7 części Harrego Pottera. Niestety nie o tym będzie, dzisiejszy post. Dziś byłam w księgarni i zaprezentuje Wam moje "zdobycze ". Już od dawna zastanawiałam się czy nie kupić GWIAZD NASZYCH WINA, JESTEŚ CUDEM, BÓG NIGDY NIE MRUGA I BÓG ZAWSZE ZNAJDZIE CI PRACĘ. W końcu postanowiłam zakupić 2 książki powyżej, JESTEŚ CUDEM zamierzam wypożyczyć od mojej koleżanki (która razem ze mną dziś ją kupowała) a nad BÓG ZAWSZE ZNAJDZIE CI PRACĘ nadal się zastanawiam. Możecie pomyśleć że kupiłam je tylko dlatego że są na topie ale prawda jest taka że od dawna już się przymierzałam do zakupu. Zaczęłam już czytać BNNM (skrót od drugiej książki bo nie chciałam powtarzać) i jest naprawdę wciągająca.




8 komentarzy:

  1. Cztalam gwiazd naszych wina. Ksiazka jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytalam. jakos GNW wgle mnie nie przyciaga do sb ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie przepadam za książką "Gwiazd naszych wina" ... Polecam " Zostań jeśli kochasz " :) lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazd Naszych Wina czytałam meega <3 Zapraszam do siebie--->>> http://impossiblebut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bóg Nigdy Nie Mruga jest jedną z najlepszych książek jakie czytałam :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gwiazd naszych wina" to jest swietna ksiazka. Nigdy nie czytalam lepszej. 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gwiazd naszych wina" to swietna ksiazka. Przeczytaj sobie ja jak najszybciej. Pozdrawiam. 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Bog nigdy nie mruga to naprawde swietna ksiazka. Zawiera bardzo duzo cennych porad :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz