06 kwietnia 2015

Lany pniedziałek

Hej!
Ten post miał pojawić się w sobotę ale ze względu na tyle rzeczy do przygotowania wstawiam go dzisiaj. Powinien pojawić się w sobotę b taka jest jego tematyka związana z modeliną! Z modeliną??? No nareszcie znalazłam moment by rozruszać moje palce i wzięłam się do roboty. Mam nadzieję że Święta Wielkanocne dobrze Wam mijają. Dzisiaj mamy lany poniedziałek, ja osobiście oblałam już kilka osób. A Wy? Możecie pochwalić się w komentarzach.



 
Mam nadzieję że koszyczek przypomina rzeczywisty koszyczek.
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam wszystkiego najlepszego, Świąt spędzonych w gronie rodziny i mokrego dyngusa!

4 komentarze:

  1. Koszyczek cudny! Jaka to rasa psa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek świetny:) Ja tylko trochę siostrę oblałam, ale jednak miała nade mną przewagę:/
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz