05 marca 2015

KONKURS-Zakończony!!!

Hej!!!
Dzisiaj mam dla Was wyniki konkursu robionego na moim blogu.Ostatnio znowu nie dodawałam postów ale wszystko pod kontrolą. Posty powinny pojawiać się znowu regularnie. Myślę że najbliższy post będzie o mojej paczce(która jeszcze nie przyszła) z takiego jednego sklepu internetowego. Nie wiecie nawet jak ne mogę się doczekać aż dojdzie. Nie zdradzę co zawiera bo nie było by niespodzianki. Może nie będę kazała Wam dłużej czekać i podam wyniki.Konkurs wygrywa...






...KATE LIVENS!!!
Blogerka została już poinformowana i jeśli nie odezwie się w ciągu 48 godz. zostanie wylosowany nowy zwycięzca. Gratuluje! I dziękuję wszystkim biorącym udział. Zapraszam na bloga Kate klik klik klik

7 komentarzy:

  1. Gratuluje, szkoda że to nie ja ale i tak znalazłam się na zdjęciu.
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/181-tattoo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ! Emilkaa ! bardzo się cieszę ! dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! :)
    A tak przy okazji mam pytanie gdzie kupiłaś te fasolki, które były nagrodą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje kupiłam w rossmanie ale w empiku też powinny być.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz