20 lutego 2015

Zniszcz ten dziennik #2


Hej!
 Dzisiaj mam kolejną część zniszcz ten dziennik. Planuje zrobić ich tyle żeby zamieścić tu wszystkie strony. Wklejam w każdym takim poście około. 9 obazków więc nie wiem ile będzie tych postów.
No więc co? Wróciłam do szkoły, miałam już 3 testy i kartkówkę. Nikt nie powiedział że po feriach będzie łatwiej. Zdecydowanie najtrudniej wstać mi tak rano tym bardziej że cały tydzień mam na 8 do szkoły. Stwierdzam że nie będę już męczyć Was moim sceptycznym nastawieniem do szkoły.









Nie wiem jak Wy ale ja lubię tak w wieczorny piątek usiąść przed telewizorem lub komputerem i obejrzeć jakiś fajny film. Dzisiaj jest to Madagaskar 3 jeśli też chcecie sobie obejrzeć( za darmo) klik

ZAPRASZAM DO KONKURSU!!! KLIK KLIK KLIK

17 komentarzy:

  1. świetny post, masz łądny dziennik. aż nabrałam ochoty n drobne zmiany w moim.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zniszczyłaś dziennik ! <3
    Pozdrawiam :*
    Jeśli miałabyś ochotę zajrzyj do mnie :) ---> naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też się tym bawie :) świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! Też zamierzam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, choć któtki wpis. :) Pizdrawiam kate.
    raapsy.blogspot..com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obs za obs ja już najlepsze pączki te z animacjami
    http://domadomcia6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Najbardziej podobają mi się paski i król Julian :) Kupiłam Dziennik kilka dni temu i zrobiłam już kilka stron - świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój dziennik wygląda świetnie! :)
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaa *.* widziałam już wiele wpisów z tym dziennikiem, ale to na prawdę najpiękniej "zniszczony" jaki widziałam ♥♥ chciałabym umieć tak ładnie ozdabiać :D
    buźka :*
    +co powiesz na wzajemną obserwację? ja juuż i zapraszam do mnie ;D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bawię się w niszczenie dziennika, chociaz w moim przypadku jest to bardziej dekorowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza strona bardzo mi się spodobała. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się jak ozdobiłaś stronę oderwij paski, rozerwij się. Jest po prostu genialna.

    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/wakacje-2015-mix-snapchat.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super dziennik.. wszystkie strony są ciekawe ! :)

    http://malwina-borejko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :) kiedy kolejny zniszcz ten dziennik ?
    zapraszam do mnie http://nellyyy-blog.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz