13 lutego 2015

Przepis na babeczki marchewkowe


Hej!
Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za tyle komentarzy przy ostatnich dwóch postach. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.  Rozmyślałam również nad konkursem o którym ostatnio pisałam i już wszystko mam ustalone więc w następnym poście będą szczegóły(zapraszam w poniedziałek ;)). Jak widzicie po zdjęciu dzisiaj w poście ukaże się przepis na babeczki marchewkowe. Można powiedzieć że przecież wczoraj był Tłusty Czwartek i wczoraj powinnam piec babeczki ale postanowiłam upiec je dziś bo przecież jutro walentynki. Już nie przedłużając:
Potrzebujemy:
  • 1/2 szklanki cukru
  • 2 jajka
  • 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 2 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • 1/2 szklanki oleju
  • połowa średniej  startej marchwi(grube oczka)
  • 1/2 łyżeczki  cynamonu
 Przygotowanie:
Do miski dodaj jajka, mleko, olej, mąkę, cukier,proszek do pieczenia i 1 łyżeczkę cukru waniliowego. Wymieszaj na gładką masę. Do innej miseczki wsyp startą marchew, cynamon i 1 łyżeczkę cukru waniliowego. Wymieszaj i dodaj do miski z ciastem. Ponownie wymieszaj przynajmniej 1 min. Następnie rozłóż foremki i wlewaj do nich równomierne porcje ciasta.  Ciasto powinno starczyć na 12 sztuk babeczek.  Rozgrzewamy piekarnik do 180 C i pieczemy przez 15 min. GOTOWE!!!



Jeśli nie macie pomysłu na walentynki takie babeczki sprawdzają się świetnie i bardzo szybko się je robi. Do następnego posta!

10 komentarzy:

  1. ooo mniaaam!
    zapraszam na konkurs http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/podziekowanie-czyli-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smak na babeczki ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te babeczki wyszły. Jadłam kiedyś ciasto marchewkowe, ale w "normalnej" postaci. Smaczne było. :)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ciasto marchewkowe, babeczki pewnie smakują podobnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie. ! Mam już ten gadżet . :) zapraszam i pozdrawiam <3
    Raapsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, chyba muszę uciekać do kuchni bo wyglądają świetnie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki wyglądają przepysznie, muszę wypróbować przepis na nie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki marchewkowe sa pyszne :-)) Buziaki Kochana
    Moze obs? zacznij i daj znać:
    Klikniesz w linki??

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie spróbuje, bo nigdy nie jadłam :D
    http://itshouldbewell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądaja przepysznie <3
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz