16 lutego 2015

KONKURS!!!

Hej!
Dzisiaj tak jak obiecałam mam dla Was konkurs. Mam nadzieję że się spodoba (szczególnie nagroda) i zgłosi się chociaż 15 osób. Dlaczego tak mało? Jest to mój pierwszy konkurs i nie chcę za dużo wymagać. Konkurs jest dla "leniuchów". Oczywiście zaraz przedstawię szczegóły, zasady i nagrody.
Nie napisałam nawet dlaczego robię konkurs. Otóż już wyjaśniam... mam 100 obserwatorów!!! Jestem tak zadowolona że nawet nie macie pojęcia. Bardzo Wam dziękuję i dlatego chcę okazać moje wyrazy wdzięczności organizując konkurs.

Żeby wsiąść udział w konkursie musisz:
1. Publicznie zaobserwować mojego bloga
2. Napisać komentarz w którym się zgłosisz i podasz adres e-mail
Dodatkowe losy (dla chętnych) :
3. Wstawić podlinkowany baner na bloga 
4.Polubić mojego fanpage

Formularz zgłoszeniowy:
obserwuję bloga jako...
adres e-mail...
*baner na blogu...
*lubię Facebook jako...

Przykładowy formularz:
obserwuję bloga jako... Joanna Oszajca
adres e-mail... mojapasj@vp.pl
*baner na blogu... mojapasj.blogspot.com
*lubię facebook jako... Emilia O.

Teraz przejdźmy do najprzyjemniejszej części- nagrody:
1. Pomadka Baby Lips Dr. Rescue (Nowość)
2. Olejek do kąpieli Tutti Frutti
3.Kolczyki wieża Efla
4. Fasolki Jelly Bean






Banerek do wstawienia na bloga:

Fanpage do polubienia: ( do polubienia na dole bo niestety ni chciał się tu wpasować)

Mam nadzieję że nagrody się podobają i weź miecie udział. Konkurs trwa od 16.02 do 4.03 tego roku. Życzę powodzenia!!!!!! Wszystko będzie sprawdzane!!!
*= nieobowiązkowe

13 komentarzy:

  1. obserwuję bloga jako: Julka Miś (już od dawna ^.^)
    adres e-mail: julka2493@gmail.com
    *baner na blogu: Mój blog - klik ;)
    *lubię Facebook jako: Julia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję bloga jako Patrycja Borowska
    adres e-mail ppyyssiiaa22@gmail.com
    *lubię Facebook jako Patrycja Borowska

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję bloga jako Julia K.
    adres e-mail julia321998@gmail.com
    *baner na blogu http://in-corner-with-book.blogspot.com/p/konkursy.html
    *lubię Facebook jako Julia Kopeć

    P.S. zapraszam na nowo otwartego bloga bizuteriowe-handmade.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję bloga jako Agata Owca
    adres e-mail looking.in.your.yellow.eyes@gmail.com
    *baner na blogu http://niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję bloga jako... Desviolettes
    adres e-mail... desviolettes@wp.pl
    *baner na blogu http://desviolettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: by Sylwia
    E-mail: by-sylwia@wp.pl
    Baner jest tutaj: http://by-sylwia.blogspot.com/p/konkursy.html
    Polubiłam Facebook'a jako: Sylwia Sylwia

    Powodzenia Wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję bloga jako Natalia
    adres e-mail natalunia@onet.pl
    *baner na blogu : naataluunia.blogspot.com <3
    *lubię Facebook jako Natalia M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję bloga jako...ADAGIO Mlp
    adres e-mail..adagiodusk@vp. pl

    ps niedługo też założę bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję bloga jako: Moni usia
    e-mail: m.czajkowska98@gmail.com
    banner na blogu: stylowana100latka.blogspot.com - KLIK
    lubię Facebook jako: Monika Cz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: ♥Paula♥
    E-mail- paulina.zawada1999@wp.pl
    Baner na: life-art-passion.blogspot.com
    Lubię fanpage jako: Paulina Z
    Chcę fasolki, chcę <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako Kate Livens.
    E-mail: raapsy.blogspot.com
    ;) pozderki. :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako Karolina
    E-mail: karolinab.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję bloga jako: Kina.
    adres e-mail. fotografujaca@gmail.com
    *baner na blogu: kinablogger.blogspot.com
    *lubię Facebook jako: Karolina K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz