01 lutego 2015

Ferie, zniszcz ten dziennik i dużo więcej

Hej!
Wreszcie napisałam posta! Co prawda moje postanowienie noworoczne jak na razie nie za bardzo się trzyma ale już nad tym pracuje. Mianowicie: wstawiać więcej postów i bez takich długich przerw!
No dobra, muszę się rozpisać by o niczym nie zapomnieć. Od poniedziałku zaczynam ferie i jestem zadowolona bo odpoczynek mi się przyda. Myślę że w czasie tych dwóch tygodni muszę zająć się blogiem i desingiem. Mam też już bardzo dużo rzeczy zaplanowanych n rugi tydzień ferii ale myślę że się wyrobię. Chyba o feriach i lenistwie które z nimi wiążę nie chcecie już słuchać więc przejdę do drugiej części posta. Jak pewnie się domyślacie kupiłam Zniszcz ten dziennik. Wydaje mi się że większości Was jest on znany. W następnym poście planuje pokazać na zdjęciach( zakupiłam wreszcie aparat! Brawa się należą ;))kilka jego stron które już "zniszczyłam". Myślę żę i tak już dużo napisałam więc chyba kończę! Do następnego posta. Pozdrawiam.




PS zapraszam na mojego  ig(instagrama) klik

6 komentarzy:

  1. Fajny post. Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo już nie mogę się doczekać notki dotyczącego dziennika :3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zniszcz Ten Dziennik jest super :) Sama mam od 2 miesięcy nie wciąz się bawię :D Udało mi się nawet sprzedać jedną stronę i wejść z dziennikiem pod prysznic :D Jak dla mnie to strzał w 10! Koniecznie wrzuć tu kilka zdjęć wypełnionych stron :) Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ferie i 'zniszcz ten dziennik' ;)
    Świetny jest, czekam na posta o nim u ciebie!

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na ten post z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne, bardzo kreatywne!
    Zapraszam także na mój blog -bajkakornelii.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz