23 grudnia 2014

wishlist (życzenia)

Hej!
Tak, tak wiem! Długo(bardzo długo) mnie tu nie było. Niestety w tym roku mam sprawdzian  i przed świętami (17.12) pisałam próbny. Dlatego mam więcej roboty i muszę się wziąć do pracy. Myślę że od nowego roku posty będą znacznie częściej. To jest takie moje postanowienie na 2015 rok. Więc co?
Jutro Wigilia, Święta i Sylwester. Postanowiłam że ten post poświecę na wishlist i tak się stanie.

1. Samsung Galaxy Trend Plus- już od dawna szukałam jakiegoś nowego i użytecznego telefonu i wreszcie znalazłam. Jest niezbyt wielki więc też poręczny. Wybrałam kolor biały ponieważ moja koleżanka ma taki sam tylko czarny
2. Ubrania- i wiem że to niezbyt szczegółowe ale postanowiłam że dam Mikołajowi wolną rękę i niech pokaże czy mnie zna ;)
3. Zniszcz ten dziennik- ta książka chodzi za mną już od dawna i stwierdziłam że już nadszedł czas. Widziałam ją też na wielu blogach i bardzo mi się podobała.
4. Torebka- może nie dokładnie taka jak na zdjęciu tylko coś w tym stylu.

Możecie się zdziwić czemu tak mało rzeczy ale stwierdziłam że więcej nie jest mi potrzebne.
Na koniec...
... chciałabym Wam życzyć wspaniałych, radosnych i cudownych świąt w gronie najbliższych.
Wspaniałego śniegu( u mnie go niema) i przepięknych prezentów. 
No i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku!

4 komentarze:

  1. Fajny post!
    Wzajemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    Fajny post Emila
    Wejdź na bloga początkującej dziewczyny:
    www.duszaksiazek.blogspot.com (bez polskich znaków)
    Naprawdę warto, chociaż zajrzyj.
    Ruda z klasy. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog, nie wiem dlaczego dopiero teraz na niego trafiłam:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, na prawdę imponujący blog.
    Może masz trochę czasu i lubisz czytać opowiadania. ?
    Piszę opowiadanie na podstawie filmu "szybcy i wściekli".
    Jeszcze dziś bd 2 rozdział. Liczę na Ciebie, do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz