22 listopada 2014

wena twórcza

Hej!
Ostatnio nie miałam czasu żeby wstawić posta ale wreszcie znalazłam chwilę. Nie będzie dziś w poście moich zdjęć bo mój aparat nadal nie działa i muszę poczekać do świąt. Co do świąt to chyba nie tylko ja mam na tym punkcie obsesje. To wszystko przez te reklamy w telewizji i to że w sklepach panuje świąteczna atmosfera. Niedługo na blogu z okazji zbliżających się świąt zrobię z modeliny biżuterię związaną ze świętami. Nawet zamówił am juz paczuszkę z beads i teraz czekam aż dojdzie.  Wydaje mi się że za dużo używam słowa 'święta' no cóż ja poradzę.  Moja wena twórcza natchnęła mnie i już za raz zabierm się do lepienia. A teraz troszeczkę inspirujących zdjęć. Źródła klik
Nietety bardzo mi przykro ale zdjęcia nie chciały się załadować. :(
Do następnego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz