08 października 2014

Loom Bands: Kwiatki z kolorowych gumeczek

Hej!
Dzisiaj mam dla Was post z gumkami "loom bands" (pokazywałam kiedyś z nich bransoletkę). Okazało się że te bransoletki podobno wywołują raka. Ja i tak nie mogę w nich chodzić ponieważ dostaję na rękach uczulenia.Zdjęcia są z początku roku szkolnego, miałam je wstawić wcześniej ale jakoś o nich zapomniałam. A teraz mam zepsuty aparat więc mogłam je wstawić. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć jak się je robi to klik.




Ostatnio założyłam stronę bloga na facebooku. Zapraszam serdecznie do kliknięcia! ♥♥♥


11 komentarzy:

  1. fantastyczne kolorki!! :)
    Serdecznie zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    Pozdrawiam A.J. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie sliczne :)
    a u mnie rozdanie na blogu z oasap bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł ;) Ja również robię różne '' cudeńka '' z tych gumek :)
    Prowadzę również bloga DIY, ale nie tylko DIY :) Znajdziesz tam również posty typu '' lifestyle '' ZAPRASZAM!!!
    Mój blog - klik!!!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, a dałoby radę zrobić z takich kwiatuszków bransoletkę? :) Połączyć kwiatuszki? :)

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis i blog. Zapraszam do mnie: http://kaloriaspalona.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatuszki :) Posiadam dwa :)
    zapraszam : jaaa-iblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wygląda! :D Moja siostra robi pransoletki z tych gumeczek, ale ja takiego talentu nie posiadam:(
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie wyglądają :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kwiatki :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz