31 października 2014

kolczyki dyńki

Hej!
W tym tygodniu jest okres wyjątkowo halloweenowy. Nie chciałam się wyróżnić więc postanowiłam zrobić kolczyki z tym związane. Mianowicie malutkie kolczyki dynie. A czemu malutkie? Bo mają jedynie 1,5 cm.
Wyszły co prawda niezbyt proporcjonalne ale jestem z nich zadowolona.Wydaję mi się że więcej postów z dyniami nie potrzeba (chodzi o posty z modelina związane z Halloween). Wystarczy jeden. Ja co prawda nie obchodze tego święta ale stwierdziłam że taki mini akcent na blogu się przyda. Więc nie przedłużając moje mini dynie!



Niestety światło żle padło i dynie nie są zbyt widoczne. Przepraszam.

1 komentarz:

  1. genialny blog <3
    będę tu wpadać :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam

    http://kolorowe-zycie-lusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz