03 października 2014

Hello autumn!

Hej!
Znowu na blogu pojawiła się długa przerwa. I tym razem to nie z powodu mojej nie-organizacji. W tym tygodniu miałam naprawdę dużo testów i kartkówek. Dzisiaj jedna znalazłam czas na post ponieważ była z klasą w McDonaldzie. I niestety nie udało się nam bo na  pierwszej lekcyjnej mieliśmy kartkówkę. Może przejdę do tematu posta. Więc... Za oknem już szaro i buro, są zimniejsze dni i wcześniej zapada zmrok. Mowa tu o jesieni, oczywiście! Nie wiem czemu ale chyba należę do grupy ludzi gorąco krwistych. Czemu?
Bo po prostu uwielbiam zimę i jesień! Niektórzy wolą  wygrzewać się w ciepełku na plaży, a ja?Wolę posiedzieć w domu w zimowy wieczór +kakao w ręce i jakimś fajny film.I wielkim plusem jesieni jest to że można chodzić w kominach i sweterkach które ubóstwiam. Dlatego dzisiaj mam dla Was  troszkę inspiracji na jesień.







Przepraszam że nie są to moje zdjęcia. Specjalnie byłam parku i zrobiłam zdjęcia ale coś stało mi się z aparatem i zdjęcia się skasowały.

3 komentarze:

  1. super garść jesiennych inspiracji, aż chęć bierze na ciasto dyniowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki wywołują raka? Wstrząsnęło mną! :D A miałam takie optymistyczne nastawienie...

    www.positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz