01 września 2014

Zdjęcia z wakacji 2014

Hej!
Przepraszam że tak późno wstawiam tego posta ale jak zwykle nie miałam czasu. Co by tu napisać... Dzisiaj miałam rozpoczęcie roku szkolnego. Jak każdy.Tak sobie stwierdziłam że 2 miesiące wakacji to z jednej strony za dużo a z drugiej za mało. No ale cóż, czas brać się do roboty. I oświadczam że posty powinny pojawiać się częściej. I dłużej nie przedłużając chciałabym pokazać Wam moje zdjęcia z wyjazdu do Czarnogóry.
razem ze mną do Czarnogóry wybrali się dwaj piłkarze (bracia cioteczni)

zdjęcia małej plaży z góry

Reszta zdjęć powinna pojawić się w następnym poście. I to chyba na tyle. Dobrego roku szkolnego! ;)

1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia zabrakło mi zdjęć na których jesteś ty. Ale czekam na następne posty :)
    drawingourpassion.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz