15 września 2014

Dla fanów Harrego Pottera

Hej!
Dzisiaj tak jak obiecałam pojawił się post. I nie skormnie powiem że jestem z siebie dumna. Z czego? Że wreszcie udało mi się w wyznaczonym terminie wstawić posta. Co prawda wieczorem i kiedy go czytacie jest już wtorek ale moje sumienie zostało spełnione. Niestety nie mam modeliniaków ponieważ upiekłam je dopiero 10 min. temu i teraz się studzą. Mi natomiast zależało żeby jak najszybciej wstawić posta. I jak zwykle jestem zmęczona po całym dniu siedzenia w szkole od 8 do 13.30, to i tak jest mało. Jurto mam od 8 do 14.35 i w tym aż dwa w-f. I bardzo szczerze się przyznam że prymusem z tego przedmiotu nie jestem.
Może teraz coś dla fanów młodego czarodzieja z Hogwartu:
 Naszyjnik zrobiony z myślą o mojej koleżance która fanką Harrego Pottera jest na pewno.


2 komentarze:

  1. Naszyjnik śliczny. Czekam na więcej postów tego typu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wisiorek
    A u mnie już nowy post ZAPRASZAM !
    jaaa-iblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz