27 września 2014

DIY: Orginal notebook



Hej!
Dzisiaj jak obiecałam pokażę Wam DIY a w następnym poście ukażę się Lifestyle. Ponieważ już 3 rok mam dodatkowy rosyjski pani kazała nam już przynosić zeszyt w kratkę. I kiedy szperałam w poszukiwaniu starego zeszytu znalazłam zeszyt z Hello Kitty. No ale przecież nie pójdę do szkoły z takim zeszytem. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale chyba bym się wstydziła. I proszę tego nie brać do serca że jak taka już jestem (pokręcona). I wymyśliłam jak mogę go ozdobić i przy okazji pokazać Wam fajne DIY. Jakby jakieś pytania to styl którym zrobiłam to mozaika. Jakby ktoś pytał. :)



Mam nadzięję żę się spodobało. Tym razem zrobiłam to Diy troszkę inaczej. Mianowicie napisy które zawsze umieszczałam pod obrazkami teraz napisałam na obrazkach. I wydaję mi się że wyszło nawet nawet.
Więc zrobię więcej takich postów. Jeśli macie pomysły na DIY piszcie śmiało.

11 komentarzy:

  1. Superowy DIY. Czekam na następne takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, efekt końcowy bardzo mi się podoba! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ozdobiłaś ten zeszyt, teraz wygląda naprawdę stylowo ;) Czekam na następne DIY :)

    Pozdrawiam ;)
    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna mozaika *o*
    Ja sama chciałam zrobic sobie takie zeszyty do szkoły,ale niestety sie nie wyrobiłam z czasem (tak to jest jak się kupuje wszystko na ostatnia chwilę) ale chyba teraz za to się wezmę i jednak ozdobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie pomyślane, świetnie wygląda :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zaobserwowałam u czekam na uczciwy rewanż. Miłego dnia! ;)
    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! :)
    Efekt końcowy zacny :3
    Obserwujemy?
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł !
    swietny blog ! będe zaglądać tu częściej
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł. bardzo lubie ozdabiać zeszyty

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz