12 września 2014

Czas brać się do roboty...

Hej!
I tak jak obiecałam znowu 1 tydzień przerwy... Ja to normalnie... Niestety to wszystko przez szkołę, w tym tygodniu miałam 3 kartkówki. Nikt nie powiedział że będzie łatwiej. Przejdźmy już do rzeczy, zamówiłam ostatnio przesyłkę z Beads i w środę przyszła.Czyli trzeba brać się do roboty względem szkoły i modeliny. Na jutro mam zaplanowane robienie pierścionków które chciałam zrobić już wcześniej.Więc przejdę znopwu do sedna. Już niedługo na blogu pojawią się bardzo modelinowe posty. Najbliższy w poniedziałek.
Dla urozmaicenia mam dla Was zdjęcia mojej paczki i zdjęć z ostatnich 3-ch dni.

Nie są to wszystkie rzeczy które zamówiłam ponieważ połowa została już posklejana, poskręcana i po zagniatana.





3 komentarze:

  1. To ja czekam na te posty modelinowe :0
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że umiesz robić zdjęcia :)
    Wpis mi się bardzo podoba :)
    jaaa-iblog.blogspot.com Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia i też się nie mogę doczekać modeli nowych postów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz