13 sierpnia 2014

Żyworódka Pierzasta - magiczna roślina

Hej!
Wiem że dość długo nie pisałam ale w wakacje nie mam czasu i niestety mój komputer się popsuł. Jutro wyjeżdżam do Czarnogóry i nie będzie mnie do 23.08. Jak wrócę to wstawię zdjęcia z wakacji.Dzisiaj chciałabym napisać Wam o jednej niezwykłej roślince.Zaczniemy od tego że w tamten poniedziałek na twarzy wyskoczył mi pryszcz (zapowiada się niezbyt ciekawie) . Przybiegłam do taty żeby mi pomógł (jak ja to mówię" Mój tata wie wszystko" :) ). I internecie znalazł w właśnie o Żyworódce. Dziś jest środa i mój pryszcz jest wcale nie widoczny(Smarowałam liściem z żyworódki- równie skuteczny jest sok ). Może dość o tym wydarzeniu. Żyworódka działa między innymi na :
  • Trądzik
  •  Oparzenia skóry
  • Egzema
  •  Łupież
  •  Reumatyzm
  •  Bóle głowy
  •  Zapalenie stawów
  •  Ból zęba
  •  Żylaki 
  •  Kaszel 
Jak sami widzicie jest prawie na wszystko. Możecie sobie pomyśleć że " Jak na wszystko, to na nicę ale akurat w tym przypadku to się nie sprawdza. Jeśli  macie któryś z tych dolegliwości to śmiało kupcie żyworódkę bo naprawdę pomaga. Możną się nią smarować i jednocześnie pić jej sok.
Ja sprawdziłam i polecam. Strona na której kupicie żyworódkę klik.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i wielozadaniowy produkt!
    Super!

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. bardzo ciekawy wpis.
    Liczymy na ciebie !
    http://drawingourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wygląd bloga.!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jak ci się spodoba to zaobserwuj i daj znać.:) Na pewno się odwdzięczę.:) --> http://bloggeest.blogspot.com/2014/08/co-nowego-3.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz