10 lipca 2014

KOLOROWA BRANSOLETKA

Hej!
Co prawda mam już wakacje ale nadal nie mam czasu żeby wejść na komputer. I pora to zmienić! Mam głowę  pełną pomysłów na posty więc w następnym poście będzie DIY. Daję słowo. Dzisiaj mam dla Was bransoletkę z kolorowych gumek. Dostałam od koleżanki zestaw do robienia bransoletek i pierścionków z gumek (prezent dostałam na urodziny które będą pod koniec lipca ale o tym też będzie post :) ). Zanim przejdę do bransoletki mam do Was pytanie. Wolicie posty DIY czy takie w których pokazuje wykonaną prze zemnie biżuterie? Bardzo bym Was prosiła o dawanie odpowiedzi.To dla mnie ważne.





Szykujecie się na jutrzejszy seans " Harrego Pottera" ?

5 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, chętnie zobaczyłabym jej diy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa bransoletka i jakie kolorki ! :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bransoletka! I zgadzam się z Greta, fajnie by było zobaczyc jej DIY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka w sam raz na lato :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście chciałabym zobaczyć DIY :) Jak masz czas i ochotę wpadnij na mojego boga http://story-of-my-life-by-julka.blogspot.com/ i jak coś Ci się spodoba to skomentuj i zaobserwuj. Pozdrawiam Julka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz