25 lipca 2014

DIY: Kolorowa bransoletka



Hej!
Dziś jak obiecałam będzie post DIY ale zanim do tego przejdę mam jeszcze parę spraw . Wyjeżdżam 15 sierpnia i nie będzie mnie do 21. Jak zwykle coś mi się psuje z internetem. Zastanawiam się nad kupieniem nowego komputera- laptopa. Bo ten mój to chodzi jak chce.
I wreszcie czas na DIY.


Najpierw potrzebujemy kilku rzeczy. Między innymi : kolorowych gumek(kolorystyka dowolna), zaczepki w kształcie „s” i naszych dłoni. Jak na zdjęciach u góry widzicie że ja miałam już zestaw do robienia bransoletek.(cena ok. 6,50 ). Wybieramy gumki, nie można obliczyć ile jest nam potrzebne( zależy od tego jaką mamy dłoń),m ja biorę na „oko”.

(1) Potem bierzmy pierwszą gumkę (dowolny kolor) i splatamy ją w „8” .(2) Składamy na pół i powstają kółeczka. Jeśli nie napisałam dość zrozumiale top zerkajcie na zdjęcia.

(3) Tak jak wcześniej bierzemy kolejną gumkę i przekładamy przez tą pierwszą. Znów składając na pół. (4)I potem tak dalej i dalej aż otrzymamy długość która nam odpowiada.

(5) Bierzemy naszą bransoletkę i za dwa końce łączymy ją za pomocą zapinki!(6) I nasza bransoletka gotowa! Proste prawda?
I to chyba koniec. Cieszę się że znalazłam czas żeby wstawić posta. Mam go teraz napradę nie wiele. I tak sobie myślę że w roku szkolnym mam dużo więcej czasu! No to do następego posta.
 

4 komentarze:

  1. Widziałam takie bransoletki są bardzo fajne.:D Zapraszam do mnie i jak spodoba ci się mój blog to zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę.:D
    http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam takie bransoletki kiedyś w sklepie i zastanawiałam się jak je robić, dziękuję za tutorial
    Ja już obserwuję i zapraszam do siebie http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tymi gumeczkami ! :D
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz