17 czerwca 2014

Wyjdź z domu, lato wzywa!

Hej!
Dawno mnie tu nie było. I wiem że mogłabym napisać " to wszytko przez szkołę" ale wiem że to bardzo denerwujące (sama nie lubię tak czytać na innych blogach). Niestety to prawda. Szkoła mnie zamęczy. Cieszę się że niedługo wakacje a z drugiej strony chciałabym leżeć pod kołdrą i poczekać do końca roku szkolnego. Ja osobiście nie nienawidzę tych 3-ech tygodni przed zakończeniem ponieważ jest bardzo bardzo dużo nauki. Zamówiłam ostatnio paczkę z beads .I na całe szczęście już  ją otrzymałam. Na całe szczęście oceny już wystawione i można się wyluzować. Myślę że w wakacje będę starannie wstawiać posty. Już niedługo szykuje się post DIY i dużo dużo postów z kategorii biżuteria.

Nie wiem jak wy ale ja lubię tak sobie usiąść w cieniu z dobrym napojem, książką i poleniuchować. Nie jestem za bardzo fanką  kryminałów ale  postanowiłam się przełamać i pożyczyłam od mamy książkę.

                             Wy już macie wystawione oceny? Jaka średnia Wam wychodzi?

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog.! :) Pozdrawiam:) http://bloggeest.blogspot.com/ Jak ci się podoba to zaobserwuj i daj znać, a na pewno się odwdzięczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz