27 czerwca 2014

holidays!!!

Hej!
Dzisiaj dzień na który czekali wszyscy uczniowie! Mianowicie... zakończenie roku szkolnego! Wreszcie wyczekiwane prze zemnie wakacje. Nie wiem jak Wy ale mi się wydaje że jeszcze cały rok szkolony przede mną. Na całe szczęście to tylko moje "wrażenie" i już w poniedziałek wakacje! Niestety to nie koniec stresu 29.06 mam zawody konne więc proszę trzymać kciuki. Ja ten rok szkolny zakończyłam ze średnią 5.00 i nawet jestem z siebie dumna ponieważ od początku roku taką poprzeczkę sobie postawiłam. Stwierdziłam że już od dziś rusza na moim blogu "era" postów diy i takich w których pokazuje Wam biżuterie.

Do zrobienia tych kolczyków użyłam zawieszek z beads. Życzę Wam miłych wakacji!

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz