08 maja 2014

twórczośc-ważna rzecz!

Cześć!
Dzisiaj miałam bardzo fajny dzień. Razem z klasa poszłam do biblioteki publicznej na zajęcia artystyczne. Myśleliśmy że będzie nudno i się pomyliliśmy! Do biblioteki przyszła pani która robi druk sitkowy( na koszulkach) i robiliśmy własne oryginalne koszulki! Każdy miał taki sam nadruk ale inny kolor.   Zastanawiacie się pewnie jaki mieliśmy nadruk? Mianowicie smigola z Władcy Pierścieni i jakiegoś potworka z gry Lol. Bardzo fajnie się bawiliśmy. Każdy stworzył swoją oryginalną koszulkę.  Jak wróciliśmy do szkoły to po kilku lekcjach był w-f  i żeby było śmiesznie wszyscy założyliśmy te koszulki. Jak wyszliśmy na boisko żeby biegać to pozostałe klasy patrzyły się na nas i dziwiły się Co my mamy na sobie?. Mój dzień był bardzo zabawny. I na zakończenie tego posta pokaże Wam kolaż z ostatniego tygodnia.
        chrupki ziemniaczane ♥ praca domowa z matmy ♥ wczorajsza pogoda ♥ moje wygłupy z aparatem
                                              znowu moje wygłupy ♥  Nakusia ♥ lizaczek ♥  świecznik 
torba  ♥dziejesz śliczne chmurki ♥ moja oryginalna koszulka o której mowa w poście♥strój do jazdy konnej
            nowe trampki ♥ zdjęcia jak robiłam ten kolaż ♥ słodka poduszka ♥ Nakusia

                                      A Wy lubicie być twórczy i oryginalni ?

5 komentarzy:

  1. Śliczny kolarz!
    Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się być jak najbardziej oryginalna :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Masz świetny styl pisania :) . A zdjęcia c u d n e .
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięczę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ! Emilka nasze bluzeczki :3
    Fajny post !
    Agaaa L.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz