28 maja 2014

świeże powietrze!

Cześć!
Przepraszam za brak postów ale coś mi się stało z internetem i miałam mały problem. Na szczęście już wszystko okej.Wakacje, co raz bliżej! Cieszycie się? Ja myślami to jestem już w Czarno Górze (tam jadę na wakacje, ale o tym jeszcze będzie post :) ). Dzisiaj w mojej szkole odbył się  "Dzień Patrona" . Na początku były zawody sportowe, uroczysty apel i "ciekawa lekcja" . Niestety zawody sportowe mojej klasie za bardzo nie poszły a to dość dziwne ponieważ  połowa naszej klasy to sportowcy. Na apelu przyszli do nas sportowcy.  I ja taka jestem mądra że nie pamiętam ich nazwisk. Skleroza nie boli. Był to znany pływak który urodził się  w naszym mieście (SKIERNIEWICE ), polska zawodniczka tenisa stołowego i trzech panów ( z tego dwóch na wózkach ) którzy ćwiczą szermierkę. Mi najbardziej podobał się pokaz panów ( szermierka). Zapamiętałam najważniejszą rzecz " Że nic nas nie ogranicza i możemy zrobić wszystko!" .W ostatnim tygodniu pogoda był śliczna ok. +25 C  a nawet więcej. Niestety dzisiaj pogoda +15 i pada deszcz.
Oczywiście mam dla Was trochę zdjęć.






4 komentarze:

  1. Skleroza rzeczywiście nie boli i powiem Ci, że nie tylko ciebie, bo ja też mam z tym problem, a zwłaszcza jeśli chodzi o nazwiska, na dodatek często jak je zapomnę, to zgaduję jak dana osoba się nazywała, no i tak jakby wychodzą przez to nieporozumienia xD
    Czekaj na wakacje, ja swoje rozpoczęłam 16 maja, fajnie jest mieć najdłuższe wakacje w życiu ;)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochana .Blog pierwsza klasa! Kolorowy , świetnie opisy! Uwielbiam wiosnę jest tak kolorowa i tętniąca życiem;)

    Może wzajemna obserwacja? Co Ty na to?
    Zapraszam : http://razemoceniajmy.blogspot.com/

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misio :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz