13 maja 2014

owocowy zastrzyk witamin


Hej!
Od dzisiaj do środy mam wolne ponieważ moja klasa pojechała na wycieczkę. Tak siedzę w domu i żałuje że jednak nie pojechałam z nimi. Mają bardzo dużo atrakcji. Zazdroszczę im. I bardzo ich pozdrawiam (Jeśli to czytają bo pewnie mają wi-fi). Nie będę już się tak zasmucać. Na pocieszenie zrobiłam sobie sałatkę owocową. Stwierdziłam że dość obżerania się słodyczami! Co prawda nie za bardzo mi się to udaje ale się staram. i to jest najważniejsze! Akurat zaczął się sezon wiosenny więc czas kupować owoce. Chciałabym Wam pokazać przepis na bardzo prostą sałatkę owocową. Nie musicie robić dokładnie tak jak ja, możecie zmienić składniki jak kto lubi.
Potrzebujemy: owoce na sałatkę (ja wzięłam: banan, jabłko, winogrona i truskawki), nóż, deskę do krojenia, miskę, łyżkę i cytrynę.

Sposób przygotowania: Myjemy owoce. Obieramy i kroimy w kostki. Wszystko mieszamy tak żeby nie wyleciało nam z miski. Na koniec wyciskamy pól cytryny żeby dodać smaku i żeby nasze jabłka i banany nie zaczerniały. Smacznego!




Myślę że podoba Wam się ten pomysł. To chyba koniec posta.
Też macie ochotę na taki zastrzyk energii?

2 komentarze:

  1. Też często robię takie sałatki tylko zalewam to jeszcze jogurtem o jakimś smaku, pychota
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz