20 maja 2014

40 rzeczy dzięki którym jestem szczęśliwa

Hej!
Na wielu blogach widzę takie posty. I ja też taki chciałam zrobić już dawno. Bardzo mi się ten pomysł podoba. Dzięki temu mogę Wam powiedzieć co jest dla mnie ważne. Dzisiaj rano miałam test diagnostyczny z matmy a potem na rowerach test który utrwali nam jazdę. Skończyłam lekcje o 13. i po powrocie zabrałam się do pracy. Ale jakiej? Oczywiście, modelinowej. Bardzo dawno temu był ostatni post z tej kategorii więc postanowiłam że muszą one powrócić na bloga. No to może przejdziemy do tego szczęścia...



                            prowadzenie bloga ♥ obserwatorzy rodzina ♥ przyjaciele ♥ zdrowy tryb życia
                     marzenia  ♥ moja psinka ♥  życie ♥  inni ludzie podróżowanie
             jazda konna ♥ życie na krawędzi ♥ kiedy jesteśmy cała paczką napój Arizona telefon
             sorbet malinowy ♥ modelina ♥ aparat ♥ sny  jazda na rowerze
                                              gazety ♥ książki ♥ wakacje ♥ zakupy ♥ moda
                                              internet  ♥ posty DIY ♥  słodycze ♥ kwiaty ♥ kosmetyki
                                   atrakcje  ♥  spotkania rodzinne ♥ nuda ♥ wstawanie o 11 ♥ inne blogi
piękna pogoda  ♥ fotografowanie ♥ gra w tenisa ♥ spełnione marzenia ♥ i wreszcie...szczęście drugiej osoby







1 komentarz:

  1. Świetny post :) Przyjaciele, rodzina , blog i rozwijanie własnych zainteresowań to mi też daje poczucie szczęścia :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz