19 kwietnia 2014

Wielkanoc

Cześć!
Dzisiejszy post będzie krótki( no nie wiem czy na pewno) i zwięzły. Niestety nie mam dla Was zdjęć ponieważ wczoraj byłam jakby chora i miałyśmy z mamą małe opóźnienia w pracy czyli pieczenie ciast itp. dlatego brakuje mi  czasu na zdjęcia.
Pogoda dziś piękna ok 19 stopni! Jeździłam dziś po różnych sklepach szukając babeczki wielkanocnej do koszyczka Wielkanocnego (he he he!). Zrobiłam kolaż z zdjęciami które znalazłam w internecie (oczywiście kojarzą się z Wielkanocą). Niedługo go zobaczycie. Myślę ze wszyscy nie mogą się doczekać lanego poniedziałku! No może nie wszyscy, ci którzy zostaną najbardziej ochlapani to na pewno nie. Przejdźmy do życzeń:
Jaj przepięknie malowanych, Świąt wesołych, roześmianych, W poniedziałek kubeł wody, Szczęścia, zdrowia oraz zgody Życzy: Emilka z bloga mojapasj.blogspot.com!


4 komentarze:

  1. Dziękujemy i nawzajem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i nawzajem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę Wesołych Świąt oraz bogatego zająca! ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz