01 kwietnia 2014

pobudka


Hej! Hej!

Dzisiaj mamy pierwszy kwietnia czyli prima aprilis. Wreszcie doszły moje długo oczekiwane foremki.  Co do prima aprilis, zrobiliście komuś jakiś numer??? Ja nie miałam okazji. Od wczoraj mam rekolekcje więc trzy dni na luzie. Jutro muszę stać rano bo o  mam olimpiadę o Papieżu. Teraz siedzę i się uczę. Wczoraj było bardzo ciepło. Dziś już trochę mniej. Uwielbiam się rano obudzić i wyjrzeć przez okno gdy słońce świeci.
Foremki są bardzo fajne tylko myślałam że foremka gofr będzie trochę większa. No trudno. Wiosenny sezon już rozpoczęty i praca idzie pełną parą! Codziennie lepie chociaż jednego modeliniaka. W wakacje planuję zrobić sushi ponieważ zajmuje zdyb dużo roboty a teraz trzeba się uczyć! Mam też dla was kilka optymistycznych zdjęć wiosny która już nadchodzi. Wszystko się budzi ze snu zimowego więc pora żebym Ja się też obudziła. Bo chyba jeszcze śpię!


Nakusia była u fryzjera.




Słodka bransoletka z ciasteczkiem które ma kawałki czekolady. :)


MNIAM!!!
Urocze diamentowe kolczyki serduszka.
Według mnie są trochę glamur.


Dzisiaj po rekolekcjach byłam w mcdonaldzie . Było bardzo dużo do jedzenia. Tylko jeden minus- zamówiłam shaka (czytaj:szejka) czekoladowego a dostałam tak że na dole była czekolada po środku wanilia a na górze znów czekolada. Robiliście psikusy???
To pa! :*

6 komentarzy:

  1. W McDonaldzie zrobili Ci psikusa :D Ja wkeciłam kilka osób sms'em o treści "Hej (imię), mam słabą baterię i pilną sprawę! Zaraz padnie mi telefon. Jestem pod numerem 566108100. Proszę oddzwoń" (numer podany w treści jest numerem do Radia Maryja) XD

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiosna. I rekolekcje. Normalnie odjazd.
    A mogłabym zamówić komplecik tych kolczyków.
    Za drobną opłatą oczywiście :p
    Pozdrawiam.
    P.S. Fajne zdjęcia a bransoletka jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka wygląda jak prawdziwa! Ja też byłam w mcdonaldzie tylko dzisiaj.
    Kolczyki bardzo w moim stylu. Blog cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki przypadly mi do gustu<3

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajnego bloga! Byłoby fajnie gdybyś miała jakąś ksywkę np. od imienia Emilka " Milka" !
    Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, fajne zdjęcia :)

    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz