28 kwietnia 2014

LIFESTYLE: Sposoby na nieśmiałość


Hej!Hej!
W końcu wybrałam desing nr. 5 ponieważ najbardziej mi się podobał. Jeśli Wy chcecie zagłosować to mogę jeszcze zmienić więc klik . Dzisiaj obiecany post lifestyle. Tym razem o nieśmiałości. Nie będę już przedłużać. Zapraszam Was serdecznie na bardzo fajnego bloga klik .  No to wreszcie pozbądźmy się nieśmiałości!

1.nie porównuj się do innych
Na pewno znajdziesz wokół siebie dziewczyny ładniejsze i mądrzejsze. Tyle tylko, że może one nie będą tak sympatyczne, jak ty... Problem polega na tym, że ty patrzysz na to zupełnie inaczej, myślisz, że one zawsze będą lepsze. W ten sposób na pewno sobie nie pomożesz.

2.Przyjmuj komplementy
Przyznaj sama, że kiedy tylko usłyszysz komplement, robisz wszystko, żeby go umniejszyć, czasem nawet czujesz się winna, jakbyś na niego nie zasługiwała. Przestań! Powiedz: " Dziękuję" . To będzie dużo lepsze.

3.Nieśmiałości powiedz dość
Napisz na kartce " Nieśmiałość", a potem podrzyj kartkę i wyrzuć do kosza! Ten symboliczny gest pomoże ci przezwyciężyć nieśmiałość.

4.Stawiaj czoło tym, którzy cie onieśmielają
Ale jak to zrobić? Wyobraź ich sobie w zabawnej sytuacji, np. w stroju kąpielowym na biegunie północnym, albo pomyśl że jesteś kimś, przy kim czujesz się pewnie i bezpiecznie.



5 komentarzy:

  1. Ja jestem dość nieśmiała więc przyda mi się ten post!
    Bardzo fajny!
    Desnig cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Kermit już zrobiony, wstawię w jutrzejszym poście :D
    PS: Fajny pomysł ! POZDRAWIAM !
    krejzolkowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post ,w sumie to jestem niesmiala ale jak sie przelamie to oj oj ,niestety dosc czesto porownuje sie do innych :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre rady :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś się u mnie czy możesz dodać taki baner z "Posty dodaje w ..." więc pewnie że tak <3
    ja kiedyś wstydziłam się kiedy ktoś mi mówił komplementy a teraz kocham je słyszeć :)

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz