16 kwietnia 2014

DIY:Book of inspirations



Cześć!
Dzisiaj mam dla Was post z kategorii DIY. Będzie on o moim zeszycie inspiracji. Podoba Wam się nowy desing bloga? Nie mówiłam ale blog był w remoncie. I w końcu po godzinie pracy wygląda tak jak chciałam żeby wyglądał. Znalazłam bardzo  fajny program do grafiki. Już niedługo Wielkanoc ale post z życzeniami będzie w sobotę ( tak uprzedzam). Wydaje mi się że wszyscy lubią posty DIY. Czytałam na jednym blogu klik że podobno posty z kategorii DIY podnoszą statystyki na bogach. Myślę że Wam się spodoba!
Potrzebujemy:
-klej
-zeszyt
-mazaki/cienkopisy
-nożyczki
-gazety
Jeśli wybrałyście gazety z modą możecie wyciąć ubrania przykleić i opisać. Jeśli chcecie napiszcie np. co będzie w następnym poście, plan dnia  itd. Piszcie co chcecie! Rysujcie, wklejcie i bawcie się.Bądźcie kreatywni i twórczy. Dzięki temu pobudzacie umysł i wyobraźnie. Nie musicie zapisać całego zeszytu od raz to ma być zabawa! Na zdjęciach widzicie mój nowy zeszyt jeszcze nie zapisany.
Takie serduszka możecie wykorzystać także do ozdabiania zeszytów.
Podoba się desing ?
Pewnie według niektórych osób to głupie ale mi się podoba. Taki pomysł jest bardzo dobry kiedy się nudzimy i nie mamy co robić. Pamiętajcie o  poście który pojawi się w sobotę.

8 komentarzy:

  1. Świetne diy :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pomysł ! Razem z wspólniczką bloga musimy sobie takie pozakładać.
    Zapraszamy nagłówek już jest !
    naszeprzezycia.blogspot.com
    Zostaw komentarz, jeżeli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Desing cudny!
    Post bardzo fajny !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super blog!
    I LOVE YOU BLOG!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga jest świetny!
    Również posiadam taki zeszyt :)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląd <3
    Poklikasz u mnie w linki na blogu ?
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;)
    _________________________
    outfitbybenit.wordpress.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz dryg do blogowania :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz