26 kwietnia 2014

desing!

Hej! Hej!
Ponieważ mam dziś czas postanowiłam wstawić posta do którego nie musiałam robić zdjęć. Post jest informacyjny, bo nie wiem jak to inaczej nazwać. Pisałam Wam że mam nowy desing ale nie mogę się zdecydować więc pokażę  kilka desin'gów  i liczę na  Wasze opinię. Pomyślałam też że niedługo  pojawią się posty o tematyce " lepimy z modeliny", ponieważ dawno ich nie było.Jak mówiłam w poprzednim poście w najbliższym czasie  wstawię post lifestyle i 2 posty poradniki. I zapraszam Was bardzo serdecznie do ankiety klik którą zrobiłam już dość dawno ale nie pisałam o niej bo zapomniałam. Teraz pokaże Wam obiecane desingi.

nr.1
To ten który jest aktualnie. Przepraszam że go tu niema ale nie chciał się załadować.

nr.2

nr.3

nr.4

nr.5

Liczę na Wasze opinię. Proszę Was bardzo żebyście mi pomogli. Nawet jeśli nie macie konta na blogerze to napiszcie kom. jako anonim. Bardzo proszę.

7 komentarzy:

  1. Mi się podoba nr. 1 i nr. 5 :)
    Ale to do ciebie należy decyzja ! Powodzenia.
    krejzolkowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się nr. 4 i nr. 5

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nr. 4
    Jest taki ładny że na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie nagłówki są śliczne, lecz dla mnie najbardziej do gustu przypadł nr 3 :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejszy jest design 3 ,ale wszystkie są równie piękne :))

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nr.4 i nr.3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz