23 kwietnia 2014

Before I die

Hej!
Na początek chciałabym Was zapytać jak tam minęły święta? W poniedziałek mieliście mokre bluzki? Ja jestem bardzo zadowolona ponieważ na poniedziałek było (w moim mieście) ok.20 stopni. Może nie będę Wam opowiadać o pogodzie więc przejdę do posta. Ma on dość nietypowy tytuł  ale jeśli czytaliście inne blogi to może zauważyliście na czym polega ten temat. Pokazuje Wam  kolaż obrazków na których jest lub są rzeczy które będę kiedyś chciała zrobić. To może nie będę już przedłużać...


    zacząć biegać dla poprawienia formy ♥ odżywiać się zdrowo ♥ zjeść takie lody jak na zdjęciu
 kupić balony i je wypuścić do góry ♥ pójść na wielkie zakupy ♥ zaprojektować pokój tak jak chce
         jak będę starsza to pofarbuje sobie końcówki ♥ być szczęśliwa ♥ pojechać do Paryża

  kolaż*=  zrobiony jest przeze mnie i zabraniam udostępniania go lub publikowania bez mojej zgody
To chyba na tyle. W najbliższym czasie postaram się zrobić  post lifestyle i 2 poradniki.



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)) Ja biegałam już w zeszłym roku w wakacje i w te też będę ;) Również w wakacje przefarbowałam sobie włosy ,a właściwie końcówki na różowo ;)) Pozdrawiam

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w poniedziałek zostałam oblana wiadrem wody podczas spaceru :p Mam bardzo podobne marzenia do Twoich, świetny post ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty, mnie na szczęście nikt nie dorwał ;)

    +Niestety muszę się pożegnać z blogerem, chciałam Ci osobiście podziękować, za to, że do mnie wpadałaś, bo to tak wiele dla mnie znaczyło. Wszystko opisałam w ostatnim poście na blogu, całe pożegnanie. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego koteczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post!
    Podoba mi się pomysł z pojechaniem do Paryża!
    Tez bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Fajny Blog!
    Obserwuję i liczę na to samo !
    http://krejzolkowezycie.blogspot.com/
    Daj znać zostawiając komentarz . (Dopiero zaczynam )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz