07 marca 2014

Żyj zdrowo!

Hej!
Przepraszam, bardzo przepraszam! Za to że aż tak długo nie było postów ale spróbuje to nadrobić. To głównie przez szkołę ponieważ  mam ostatnio dużo sprawdzianów, kartkówek, projektów. Dziś miałam kartkówkę z historii i będę robić dodatkową pracę z Zuzą i Gabi na temat Inków, Azteków i Majów.  I znowu zawalona szkołą. Właściwie to sama się zgłosiłam ale co tam. Dobra  ocena to dobra ocena! Ostatnio
czytałam gdzieś że jedząc chipsy i pijąc cole skracamy sobie życie ! Więc postanowiłam trochę przystopować z chipsami i colą. Chciałabym powiedzieć wam 3 powody (właściwie pomysły) na zdrowe odżywianie( ćwiczenia) się co daję w efekcie zdrowie jak i troszkę spalenia kalorii.

1.  Pij wodę!
Dzięki temu będziesz mieć dobre samopoczucie i ładną cerę. Starajmy się nie pić tak dużo napojów gazowanych ponieważ  będzie was od nich bolał brzuch (oparte na moich przeżyciach). Woda zapycha was w takim sensie że nie będziecie miały ochoty na jakieś batoniki,czekolady itp. Powinno się pić przynajmniej 8 szklanek dziennie.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2.Ograniczamy słodycze!
 Wiem że niektórym będzie trudno się z tym pogodzić ale nie chodzi o to by wogóle nie jeść słodyczy tylko nie jeść ich tak dużo.  Nie powinnyśmy  jeść ich kilka dziennie ale np. 3 batoniki w tygodniu lub 2 paczki żelków w tygodniu. Nie chodzi o to by się odchudzić tylko dostarczyć organizmowi po równo różnorodnych produktów spożywczych. Nic się nie stanie jak czasem weźmiemy kawałek czekolady.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 3. I ostatnie: ćwiczenia!
Żeby mieć dobry początek dnia i nie być zmęczonym na wf-ie robimy kilka ćwiczeń. Przeważnie są to skłony , brzuszki i pajacyki. Nie musi być to jakiś morderczy trening tylko lekka dawka ruchu. Najlepiej jest robić takie ćwiczenia rano bo po spaniu nasze kości są właściwie nieruchome i dzięki temu możemy je rozruszać.








Ostatnio spodobało mi się pisanie o jedzeniu ale nie zmienię bloga na tematykę kulinarną! Jak widzicie na zdjęciach powyżej znajduję się kanapka z masłem orzechowym(którego jestem ostatnio fanką) i bananami.
No to chyba na tyle! Dziś o 20:05 nowa edycja TAŃCA Z GWIAZDAMI na POLSACIE! Bardzo lubię ten program! To na tyle pa!

7 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem to trudne, ja na przykład słynę z tego, że nie dojadam, chleję kawę hektolitrami, nie śpię, więc ogólnie jestem jakaś zryta. I chorupsko się mnie wreszcie czepiło i to poważne, więc popieram to byście żyli zdrowo, w sumie warto :)
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post:)
    Bardzo przydatny...
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za rady, na pewno wciele je życie ;)
    A kanapka, nowy pomysł na śniadanie ;)
    http://carlyandcarly1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;p
    Zapraszam do mnie :3 Jeśli możesz to poklikaj w linki przy moim ostatnim poście ;** To dla mnie jest bardzo ważne
    Obserwujemy ? <3
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy jest zajęty przez szkołę ; D
    Mniaaam <3
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz