21 marca 2014

spring & spring

Cześć!

Dzisiaj bardzo długo oczekiwany prze zemnie dzień czyli pierwszy dzień wiosny i dzień wagarowicza. Trudno było się nie cieszyć temperaturą +20. Nie uczciłam za bardzo dnia wagarowicza  i poszłam do szkoły.  Mieliśmy  mieć dziś kartkówkę z jednego przedmiotu ale pani się nad nami zlitowała( z uwagi że nigdzie nie wychodziliśmy) i mamy przełożona kartkówkę na następny tydzień.  Na dworze było tak ciepło że pani woźna pozwoliła wychodzić na przerwie na dwór. Miałam dziś dosyć luźne lekcje więc nie żałuje że nie poszłam na wagary. Wreszcie można powiedzieć że przyszła wiosna!  Ja uwielbiam wiosnę! Wtedy ptaki śpiewają, jest kolorowo i w ogóle jakoś radośnie. Mam dla Was kilka zdjęć mojego nowego produktu z modeliny jeszcze nie wypieczonego.  Jest to...  mini wegaburger.Mam też kilka radosnych zdjęć tulipanów które ostatnio kupiłam do pokoju. Nie wiem jak wy ale ja kocham mieć na wiosnę świeże kwiaty w pokoju. Wiem że post miał być w środę lub czwartek ale nie miałam czasu. W środę szłam na imieniny babci a w czwartek poszłam z psem do fryzjera. Więc ogólnie jestem zajęta lecz na bloga zawsze znajdę czas!
Bułeczka żytnia, pomidor, ser i sałata! Mniam :)

Ręce mi się troszkę trzęsły dlatego trochę rozmazane.



Piękny zachód słońca!

Różowiutki zestaw! Ale wypięłam brzuch haha


Podoba się Wam nowy desing bloga? Ja uważam że jest dziewczęcy ale za razem odzwierciedla moją osobowość. Bardzo podobają mi się kolorki bo są takie lekkie. Zaobserwuj i napisz w kom. a na 100% się odwdzięczę obserwacją i komentarzem. Będę bardzo wdzięczna!

10 komentarzy:

  1. Cudny burger. Zachód słońca przepiękny.
    Blog cudowny! Bardzo ładny desing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia. <3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziś pierwszy dzień wiosny :)) bardzo fajny blog

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) W końcu mamy wiosnę ♥
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jak tylko uslysze pierwszy ptasi spiew t wiem, że to już wiosna!!!

    http://agnes-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham mieć świeże kwiatki w pokoju!
    Miło jest się rano obudzić i czuć kwiaty! Kocham to!
    Desing faktycznie bardzo ładny. Lekki i dziewczęcy.
    Gdybym prowadziła bloga to poprosiłabym cię żebyś zrobiła mi taki desing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w linki do Sheinside i baner Choies? To dla nas bardzo ważne.
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia ! :D
    Co do designu to podoba mi się, ale nie mogę porównywać ze starszym gdyż go nie widziałam :)

    Obserwujemy?
    http://damage-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawdę masz zadatki na prawdziwą blogerkę.
    Może masz ochotę na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu
    http://redwineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny desing.
    Faktycznie taki dziewczęcy.
    Bardzo mi się podoba :p
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz