28 marca 2014

moje miasto

Hej! Hej!

Nie ma to jak w piątkowy wieczór poserfować w internecie! I przy okazji napisać dla Was posta! Chciałabym was poinformować że zaczyna się wiosna i modelinowy sezon rozpoczęty! Hura! We wtorek zamówiłam modelinę, półfabrykaty i foremki(nowość! ) . Ja nie używam żadnej FIMO lub PREMO! ponieważ względem mnie są zbyt drogie. Fakt są bardzo popularne i ponoć bardzo dobre. Ja pozostanę przy tych mniej sławnych! Jak wcześniej przeczytaliście zamówiłam foremki silikonowe. Zawsze zastanawiałam się jakim cudem wszystkie modeliniarki mają takie piękne rzeczy i wychodzi na to że używają foremek. Nie myślcie sobie ze dopiero ostatnio się dowiedziałam, wiedziałam już dawno tylko ostatnio miałam chęć i okazję do zakupu. Sprawiłam sobie narzędzia do wyrobów z modeliny, wcześniej używałam prostych rzeczy takich jak nożyk plastikowy, szpilki, moje dłonie  i takie tam rzeczy które możemy wziąć z domu . Oprócz zdjęć zakupu mam dla was kilka zdjęć mojego miasta! Mam nadzieję że się spodobają. :)
Dostałam taki miły gratis!










Mniam!!! :)
Jakby ktoś się zastanawiał to miasto  na zdjęciach to Skierniewice! I ♥ Skierniewice! Aktualnie czekam na te moje foremki i mam nadzieję że przyjdą jutro. O 20:05 Taniec z Gwiazdami ! Nie zapomnijcie!!!
To pa!!! Buziaki!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie lody!
    Śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale lody mniam <3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz