06 lutego 2014

My plans for the near future

Hej!
W ostatnim pości pisałam o " 20 faktach o mnie " ale mam tyle pomysłów na posty że głowa mi pęka .      Ale nie wszystko na raz!  Dzisiaj mam dla was post z kolekcji IDEA . Wzięłam 9 obrazków i skleiłam je w programie . Będą one mówiły o moich planach na przyszłość ale nie aż taką daleką. Zawalona szkołą , obowiązkami i nauka nie za bardzo  mam czas żeby dla was napisać  ale ponieważ codziennie ilość wejść się powiększa więc muszę! ;) Ja te półrocze skończyłam z średnia 4. 90 , a wy? Jak na mnie to dobrze ale planowałam w tym roku mieć średnią 5.00 . I nie! Nie jestem kujonem! ;)
Niestety nie zakwalifikowałam się do kolejnego etapu BLOGA ROKU . No trudno. Może za rok!
Nie oczekiwałam że wygram . Mojego bloga prowadzę dopiero od września!  Dzięki wszystkim którzy oddali na mnie głos!
No to może przejdziemy do tematu:


Oto wyjaśniam moje palny od pierwszego od góry! ;0
1.Podróżować po świecie!
2. Pójść na wielkie zakupy! ;)
3. Pojechań na wymarzone wakacje!
4. Szlifować swoją już 5- cio letnią jadę konną.
5. Znaleźć prawdziwą    miłość! ( to może odłożę na później ;)
6. Spełnić swoje marzenia.
7. Objeść się makaronikami!
8. Przeczytać książkę JESTEŚ CUDEM
9 Być szczęśliwa! FOREVER


To dziś chyba na tyle . Pisała dla was Emilka która właśnie chrupie ciastko i pije kisielek! :)

4 komentarze:

  1. Też chciałabym zwiedzić jak największą część świata ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję średniej :)
    Zapraszam do siebie i jeśli Ci się spodoba do obserwacji:) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło czyta się twoje posty. Podobają mi się takie blogi jak twój, bo piszesz ciekawie i nie zanudzasz. Widać, że się starasz! <3
    U mnie jest organizowany konkurs na design (wygląd bloga). Masz duże szanse! :))
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post;d

    klikaj w baner persunmall;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz