04 lutego 2014

LIBISTER BLOG AWARD!

Hej!   

W dzisiejszym poście poświęcę się LBA ponieważ już drugi raz zostałam nominowana! To dla mnie wielki zaszczyt. Bardzo dziękuje miłej Ali [ klick ] . Na razie zrobię małą przerwę od modeliniaków . Najpierw muszę je wymyślić.Może nie wszyscy wiedzą co to LIBISTER BLOG ' S AWARD  więc już wyjaśniam:

Co to jest LBA?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"


Zasada:

-Nie możesz nominować osób, które Cię nominowały.
-Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga.

Więc jeśli już wyjaśniłam , oto moje odpowiedzi:

1. Ulubiona piosenka?
Na razie żadna nie przychodzi mi do głowy.

2. KWC ?
????

3. Najlepszy kolor lakieru do paznokci?
Chyba bezbarwny ale jak mam wybierać kolor to niebieski.

4. Jaki kolor najczęściej znajduje się w twoich stylizacjach? Dlaczego?
Fioletowy , dlatego że to mój ulubiony kolor .

5. Ulubiony zespół, piosenkarka i aktor?
Zespołu nie mam , Katy Perry , Jony Deep.

6. Kogo znanego chciałabyś spotkać?
Może Victorie Justice?

7. Jaki twoim zdaniem jest najlepszy kolor włosów?
Blond , a niestety mam rudawo-brązowe. ;(

8. Najpiękniejsza chwila w życiu?
Gdy dostałam mojego psiaka!

9. Jaki film twoim zdaniem wszyscy powinni zobaczyć?
Oglądając Iluzje byłam w szoku więc może...

10. Jakiego kosmetyku najczęściej używasz?
Korektora do twarzy w płynie. ;)

11. Wakacje marzeń?
Paryż!
Moje pytania [ dla blogerek które wybrałam] :
1. Ulubiony aktor i aktorka?
2. Ukochana piosenka?
3.Co ostatnio robiłaś w wakacje? 
4. Masz jakieś zwierzę?
5 . Co chciałabyś w sobie zmienić?
6.Jaki masz kolor włosów?
7.Lubisz  szkołę?
8. W czyim gronie najlepiej się czujesz?
9.Przywiązujesz uwagę do wyglądu?
10.Film którego niegdy nie zapomnisz?
11.  O czym opowiada twój blog?


Blogerki które nominuję:

I to już wszystko na dziś ! Nominowałam tylko 9 osób/blogerów  ponieważ nie znalazłam nikogo kogo mogłabym jeszcze nominować! Co wy na to żeby w następnym poście było 20 faktów o mnie?

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Śliczny blog!
    Przecudny desing!

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałaś się u mnie czy możesz zrobić post o pielęgnacji w trakcie zimy-pewnie że tak! :)

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, odpowiem w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog obserwuje i proszę o rewanż ;D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje za nominacje :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. LIBISTER BLOG ' S AWARD jest dużo , ja proponuję w zabawę wyraź siebie obrazkami.
    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz