09 lutego 2014

Gdzie zasłużony odpoczynek?!

                                                                       Hej!
Ferie? Już się skończyły! Dlaczego?? Nawet nie poczułam że są . Niestety do kolejnych rok.  Ja osobiście wolałabym mieć ferie w drugim lub trzecim etapie. Mam do was taką małą prośbę... moglibyście dołączyć do obserwatorów mojego bloga??  Dla was to kilka kliknięć a dla mnie uśmiech na twarzy. Na pewno się odwdzięczę tym samym tylko napiszcie że obserwujecie i zostawcie link do bloga. Będzie mi  bardzo miło ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne. Może teraz przejdziemy do tematu. Szkoła , nauka , kartkówki , sprawdziany i projekty  a gdzie zasłużony odpoczynek? Wiem , wiem . Dla niektórych 2 tygodnie to dużo czasu a dla mnie nie. Nawet nie poczułam że były ferie. Oprócz skarg na bark czasu mam dla was kilka zdjęć( przepraszam was bardzo za słaba jakość) .
Zeszyty , książki i piórnik! Jestem gotowa do szkoły ;)

I ♥ IT! Kocham ten zeszyt!
Zazwyczaj nie układam tak ładnie zeszytów ale do zdjęć owszem.

Uwielbiam mój fioletowy piorniczek! ;)
Tęcza zamknięta w butelce a z tyłu dżungla . ;)

I ♥ IT ! Moje ulubione kwiaty : żonkile!
Pomazana rączka! ;) ♥

Bardzo szybko to się robi! wystarczy 10-15 min. ♥

Pozdrawiam i żegnam!
PS: macie jakieś plany na Walentynki? ♥

12 komentarzy:

  1. Mi się dziś kończą ;_;

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już obserwuję :)
    A ty zaobserwujesz? http://littlebarbietylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. U mnie się nie zaczęły nawet ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Ja jeszcze ferii nie zaczęłam.
    Obserwacja za obserwację ? Ja już dodałam i czekam na Ciebie ;)
    Pozdrawiam. workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje województwo miało ferie jako pierwsze, też wolałabym mieć ferie później. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę. + w pasku bocznym znajdziesz rozdanie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie na szczęście jeszcze trwają :)
    Na walentynki nie mam żadnych planów xd

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjątka!:-)
    ja niestety w ogóle nie miałam ferii bo już mnie nie obejmują ;-D
    obserwuję Cię w g+ i normalnie.
    Ty mnie zaobserwuj w g+ bo tylko tego używam, czekam na Twoją kolei
    buziaki!!! :-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o obserwację - ja już, Twoja kolej:)
    Zagłosujesz na mnie w konkursie? Szczegóły na moim blogu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog. Piszesz tak otwarcie.
    Ja na razie nie mam żadnych planów na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta tecza w buteleczce!:D
    obserwuje!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. witam ,masz ochote na wspolna obserwacje jesli tak daj znac na moim blogu :) bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog ;p
    Post świetny ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz