02 lutego 2014

DIY: Homemade jelly!

Hejiiii!
W dzisiejszym poście będzie DIY ! O ile wiem to chyba pierwsze ??? Jeśli nie zrozumieliście tytułu to tłumaczę " DIY : Homemade jely ! "  = " DIY : Domowy kisiel! " . Więc zapowiada się dość ciekawo.
Chciałabym przypomnieć że możecie głosować na mój blog w konkursie na BLOGA ROKU. Informacje znajdziecie na pasku bocznym . Dziękuję za każdy oddany na mnie głos! Jesteście wspaniali! ;)
 I zanim zacznę DIY to chciałabym was przeprosić za słabą jakość zdjęć ale robiłam je k. 17 więc było już ciemno i musiałam zaspokoić moje pragnienie sztucznym światłem. ;) I jeszcze jedna informacja ... zostałam ponownie nominowana do LBA a ponieważ ten post i tak jest długi stwierdziłam że odpowiedzi , pytania i osoby które nominuję napiszę w następnym poście.
Będziemy potrzebować :
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 3 łyżki soku do wody ( Obojętny smak )
  • 5 łyżek cukru
  • 2 kubki
  • dużą łyżkę
  • jakieś naczynie w którym możemy gotować
 Na dolę pokażę obrazki które mogą pomów w robieniu.
Do garnka nalewamy wodę i wstawiamy na małym ogniu  żeby się zagotowała. Po 2 minutach dodajemy 5 łyżek cukru i mieszamy.W od dzielnym  kubku wlewamy wodę do połowy kubka i wsypujemy 3 łyżki mąki,  staramy się szybko wymieszać żeby nie powstały grudki . Woda powinna zrobić się biała. Bierzemy dużą łyżkę i mierzymy 3 pełne łyżki soku i nalewamy do kubka z mąką i wodą.Mieszamy. Teraz woda powinna stać się różowa ( w zależności od soku  , ja użyłam malinowego ) .Dolewamy zawartość z kubka do garnka i mieszamy aż zgęstnieje. Jak zgęstnieje to wyjmujemy łyżkę  i czekamy  , gdy pojawią się bąbelki to oznacza że jest gotowy. I wlewamy do kubka! Smacznego.

 







9 komentarzy:

  1. robiłam kiedyś taki ♥ jest pyszny :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam kisieli, bo preferuję kupione, ale chyba po kisielach dostaje jakiejś wysypki ;_;

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kiedyś takie coś tylko, że z wódą i u mnie to były bardziej żelki niż kisiel ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego nie robiła zawsze kupuję ;)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze takiego nie robiłam :)
    Czas najwyższy spróbować :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnoscia spróbuje! :)
    Zajrzysz na naszego bloga? :) dusiandkajra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłam na serio dobre i ciekawy pomysł na post zapraszam do http://henio-haniaa.blogspot.com i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatny post ♥ zapraszam http://kiziforeverwithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie idealny post <3 musze sobie w ulubionych go zapisać ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz