19 lutego 2014

♥Co oznacza moje imię ?

Hej!
Za namową mojej przyjaciółki która narzeka że robię długie przerwy między postami więc dziś mamy post!
Przeglądając wiele blogów zobaczyłam że na połowie nich pojawiają się posty pt: " Czy lubię moje imię ? " .
Ja postanowiłam być oryginalna i dałam tytuł " Co oznacza moje imię ? ",bardzo podobny tytuł ale o innym już znaczeniu . Jak widzicie z lewej strony na pasku bocznym pojawił baner Sammydress ale nie oznacza to że z nimi jeszcze współpracuje .Okazało się że wysyłając tego maila zrobiłam coś nie tak i wysłałam nowego.
 Muszę więc wstawić ich baner.  Pewnie się nie zgodzą... Jeśli chcecie by a mojej twarzy pojawił się uśmiech to proszę żebyście zaobserwowali mojego bloga publicznie . Odwdzięczę się tym samym w ciągu 2 dni - naj dłużej . Oto troszkę ( jeśli mogę tak powiedzieć ) o moim imieniu :
 Znaczenie imienia Emilia
Emilia jest osobą lekko introwertyczną. Nie ulega wpływom, ma świetną pamięć. Typ gorącej, diabolicznej kontestatorki, sprzeciwiającej się wszystkiemu, co mieszczańskie. Nie przejmuje się porażkami, gdyż wyłącznie inni są im winni. Emilia jest osobą wrażliwą, odważną i pełną temperamentu. Jest towarzyska, ma poczucie humoru, ceni życie artystyczne, kocha muzykę.
Odmiany i zdrobnienia imienia Emilia Emilcia, Emilka, Mila, Milcia, Milka
Szczęśliwy kolor, liczba i kamień Granatowy, 4, Noc Kairu
Formy obcojęzyczne
Emilia (ogólnie przyj. forma), Emily (ang.), Ämilie, Emilie (niem.), Émilie (fr.), Emilia (hiszp., wł.), Emilija (ros.).
Nazwiska pochodzące od imienia Emilia Emilewicz, Emilianowicz, Emiliewicz, Emilita
Znani imiennicy Emilia Dickinson – poetka
Emilia Kaczorowska – matka Karola Wojtyły (papieża Jana Pawła II)
Emilia Krakowska – aktorka
Emilia Plater (1806-1831) – bohaterka powstania listopadowego na Żmudzi
Powiedzonka Brak



Bardzo lubię ten naszyjnik! DIVA (przecena ) 15.99 zł

Zdjęcie mojego kakao! ;)

 Znowu ta kropka! Mam jej dość! Widzimy się w kolejnym poście ! PA!
Wy znacie znaczenie swojego imienia?

15 komentarzy:

  1. ejj fajny post :) mozna sie duzo dowidziec

    zapraszam do siebie! pojaiwł się nowy ciekawy post:)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny post :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i oryginalny post :D obserwuję

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem tylko ze moje jest z łaciny ale muszę sie dowiedzieć wiecej!
    Zapraszam do mnie jeśli macie ochotę :) believeimpossibleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam znaczenia swojego, choć kiedyś czytałam, ale to już bardzo dawno:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta podobno pochodzi od słowa gospodyni :D Pamiętam, że kiedyś to czytałam i byłam bardzo ubawiona ponieważ należę do osób które niewiele potrafią zrobić samemu w domu :D
    zapraszam na konkurs, można wygrać swój portret:)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ;) ładniutki naszyjnik !

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jest znać znaczenie swojego imienia :) świetny post :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog!! Podoba mi się, ale niektóre posty są beznadziejne:)!! Bardzo Cię lubie i obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten naszyjnik. Też mam taki, ale jest cały srebrny, z literką ,,W" jak Wanessa ;)

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny naszyjnik :)
    Ja mam zawieszkę z literką M :)
    Obserwuje i zachęcam do tego samego :)
    http://blackorwhiteroads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie znam znaczenia mojego imienia ;d

    obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje znaczy szlachetnie urodzona... nie to, że mnie to rusza xD
    Ładnie piszesz ^,^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz