15 lutego 2014

Cały świat przebiegł mi przed oczami...

Hejiii!

Długo oczekiwany post co nie??? Bardzo was za to przepraszam ! Planowałam napisać posta w środę ale jakoś nie miałam czasu. Coraz mniej czasu na odpoczynek a więcej nauki. Z resztą sami zrozumcie ....      Jak tam minęły walentynki ??? Dostaliście coś od swojej drugiej połówki ??? Jak chcecie to piszcie!  Pisałam do Sammydress   ale nie odpisali . Pewnie nie zgodzą się na współpracę ponieważ mam za mało
wejść i obserwatorów No ale trudno . Może spróbuje za rok ??? Nie opłaciłoby się im na współpracy ze mną bo mam za mało wejść. Dobra koniec tych smutnych wieści. Już tygodnia mamy olimpiadę . I mamy się z czego być zadowoleni. Chociaż nie jestem jakąś fanką sportów to lubię popatrzeć na skoki i biegi narciarskie . Na razie mamy 2 złote medale .1-medal złoty skoki narciarskie ( Kamil Stoch ) i 2- medal złoty  biegi narciarskie ( Justyna Kowalczyk ) . Zajmujemy nr. 9 w rankingu. A teraz przejdźmy do tematu który maił być  tytułem posta  "Moje  kosmetyki na zimę!" .Właściwie są to kosmetyki do twarzy . Przepraszam za złą jakość ale zdjęcia robiłam wieczorem. Więc zapraszam :

Krem Nivea - Wszyscy znają i kochają! No może nie wszyscy , ale ja tak! Bardzo go lubię tylko ma mały minus po posmarowaniu nim mojej twarzy cała się "świecę " więc muszę to czymś zakryć. Jako osoba z delikatną skórą muszę używać takich kremów . Uważam go za dobry produkt. Niestety nie pamiętam gdzie kupiłam .


Balsam do ciała  - jak już mówiłam mam delikatną skórę i cerę. A tym bardziej ten balsam mi się  przydaje kiedy zapomnę rękawiczek .Wtedy muszę ale muszę posmarować sobie nim dłonie .Nie kupiłam go bo był dołączony do innego kosmetyku jako gratis więc nie wiem  ile kosztuje.


















2 w 1 Under twenty ( korektor i fluid ) - Jestem z tego bardzo zadowolona ! Użyłam go dopiero 2 razy?!To mój ostatni zakup . No nie wiem co jeszcze napisać. ??? 21,90 zł w drogerii MARYŚIEŃKA .

Tonik - jestem z niego bardzo zadowolona ! Gdy przemywamy nim twarz czujemy takie kojące zimno .
Może nie pachnie zbyt za specjalnie ale działa! I dlatego go uwielbiam . Jak się skończy to kupię taki drugi .
5.99 zł  w Rossmanie .
 Pomadka/i - Bardziej jestem zadowolona z BABY LIPS  ale ta druga też może być, ma piękny granatowy zapach.

A to już nie kosmetyk! Moja ostatnio zakupiona nutowa bransoletka!

No to chyba na tyle! Pozdrawiam i zegnam.
PS: Zapraszam was bardzo do dołączania do publicznych obserwatorów mojego bloga! Jak będzie 90 - 100  obserwatorów zrobię konkurs ! Co wy na to ???

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog! Miło się czyta ! I też mam ten tonik i jest świetny ! Na serio po przetarciu sobie nim twarzy czujesz taką ulgę na twarzy . A bransoletka cudna! Dla fanów muzyki idealna.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów .

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajne kosmetyki jak i cały blog ;) Zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam krem nivea <3 a co do współpracy to się nie przejmuj, może jeszcze odpiszą ;)
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/lity.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam krem Nivea. :D Ja chce sobie kupić Under Twenty. ^^
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    Nie zniechecaj sie przy szukaniu sponsora. Fakt, zwracaja uwage na liczbe wejsc, ale tez na staz bloga. Im dluzej prowadzisz, tym lepiej. Do tego kilka postow z twoimi zdjeciami modowymi i szanse rosna! :)
    Obserwujemy?
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje na gfc :) pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny na blogu :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka :)
    Życzymy Ci takiej ilości obserwatorów, abyś mogła podjąć swoją wymarzoną współpracę :)

    OBSERWUJEMY :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zagorzałą fanką
    twojego bloga.
    Niestety jedna rzecz mnie smuci. Co tak rzadko wstawiasz posty? *.*
    A tak to twoj blog jest super.
    Podziwiam cie ze masz tyle pomysłów na prowadzenie tego bloga.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wygląd bloga... ;-)
    Fajny post. Przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś super!!!
    Masz super bloga!!!
    Ja w życiu bym takiego nie wymyśliła... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moj ulubiony krem<3
    obserwuje,wpadnij do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą samą pomadkę z Baby Lips! Jezu ona pachnie cudownie! ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodze sie z anonimem.
    Dlaczego tak rzadko?
    Rozumiem szkoła. Ale troche rzadko sa posty. Naprawde masz fajnego bloga. Nie ptrzestawaj! Pisz dalej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz