26 stycznia 2014

Sunday

Cześć wszystkim!
Ostatni post był naprawdę krótki ! Więc bardzo was za to przepraszam. Może zauważyliście ale biorę udział w konkursie na bloga roku 2013! W kategorii "pasje i zainteresowania" myślałam nad kategorią "blogi nastolatków" ale stwierdziłam że mój blog opowiada o moich pasjach.Teraz chciałabym wam powiedzieć że kolejna porcja modeliniaków wylądowała w piekarniku. Dlatego mam dla was : cookie ' s monster : zestaw , angry birds  , pączek orbit i misia. Chciałabym też pokazać wam filmik mojego brata ciotecznego ( Kuby )
który razem z kolegami i koleżankami nakręcił go na studniówkę.
A tymczasem Cookie 's Monster:







Zestaw cookie 's monster!
                                            
                                                         

Czerwone angry birds....

.....Z bardzo znanej gry!



Pączek z reklamy orbit!





Misiak robiony na zamóienie dla siostry mojej przyjaciółki:
Dziewczyna Kubusia Puchatka! ;)




I obiecany film:


Pozdrawiam !

26 komentarzy:

  1. Hahahaha słodkie ♥
    http://firo1331.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najfajniejszy jest cookie 's monster: zestaw i angry birds!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no kozackie :)

    obserwujemy??
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są boskie,słodkie. ; )
    Zapraszam:
    http://taliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, wspaniałe rzeczy robisz! :O
    Nie przestawaj. :)
    pozdrawiam. ;3

    werooni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy robisz! Kiedyś też próbowałam robić coś podobnego :))

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) Ja też obserwuję :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejciu jaki słodkie *w*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Widzę, że włożyłaś dużo pracy w ten blog.
    Naprawdę mi się podoba :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty <3

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w baner Sheinside na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją. To dla mnie bardzo ważne. Pozdrawiam.

    http://kate-and-her-world.blogspot.com
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ja kiedyś próbowałam coś stworzyć z modeliny, ale nie trzeba było być znawcą by uznać, że nie mam do tego talentu :)
    Również obserwuję.
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. NAjlepsze angry birds i pączuś hahahh :) Zazdroszczę talentu :)Poszę usuń weryfikację obrazkową to ułatwi komentowanie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ja kiedyś chciałam coś stworzyć z modeliny ale jak widać mam do tego dwie lewe ręce
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te kolczyki ;/ Ja niestety nie mam takiego talentu :(
    ZAPRASZAM DO MNIE :

    ula-ulaa.blogspot.com

    BĘDZIE MI BARDZO MIŁO GDY KLIKNIESZ OBSERWUJ <3

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ Witamy, cudny blog i bardzo ładna tematyka. Możemy prosić o dodanie nas do obserwowanych? Będziemy wdzięczne, na pewno się zrewanżujemy. Życzymy dalszych sukcesów w blogowaniu, miłego dnia! ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju! GENIALNE, też chce takie umieć zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie świetne kolczyki jej!
    i ten pierścionek mraw! ♥

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podobają mi sie ciasteczkowe potwory ;)
    inne tez bardzo słodkie

    http://lakiero-holiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna biżuteria! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twój blog <3 bardzo mi się podoba. Ma piękny wygląd i treść
    Masz zadatki na prawdziwą wielką blogerke *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pewnością Twój blog opowiada o pasjach i to niesamowitych pasjach! Zawsze podziwiałam ludzi "siedzących" w rękodziele, bo tej akurat dziedziny sztuki sama nie skosztowałam, pozostałam jedynie przy dobrym rysunku i przede wszystkim pisaniu, takim bardziej pisaniu... no wiesz. Mogłabym wydać książkę, ale kto to przeczyta? ;D
    Obserwuję i zapraszam:
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej jakie ładne, szczególne angry birds :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki ty masz talent ! Zazdroszczę ! Nigdy nie myślałam, że można zrobić coś takiego własnymi rękami ! BRAWO !

    agga-aggaa.blogspot.com - obserwuje i licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zró mi takiego cookie monsters<333On jest cudowny<3
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetnego bloga, miło by było gdybyśmy się obserwowały! (zacznij ja na pewno się odwdzięczę)
    Jeśli klikniesz w banner reklamowy sheinside na moim blogu to sprawisz, że się uśmiechnę! :*
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz