30 stycznia 2014

Śniegowy post

Cześć wam!
Ostatnio dość długo nie było posta! Ja osobiście uważam że to było dobre rozwiązanie bo jak już może sami widzieliście w ostatnim poście pojawiło się aż 25 komentarzy! To chyba rekord! I mam nadzieję że tak pozostanie! bardzo wam wszystkim dziękuję. Post ma dziś trochę inny tytuł niż zwykle. Dzisiaj mam dla was parę ostatnich zdjęć oraz parę modeliniaków.Nie jestem za bardzo dumna z torcików które możecie zobaczyć już na dole. Oprócz modeliniaków pokażę wam parę zdjęć z wyjścia na spacer z moim zwierzątkiem. ;) Ferie mi się kończą a nawet nie poczułam że są . Rozmyślałam żeby  w następnym poście zrobić  "DIY : gotowanie " co wy o tym myślicie?? Możecie pisać w komentarzach.
Jeśli chcecie głosować na mój blog w konkursie na BLOGA ROKU 2013 to wejdźcie na tą stronę KLIK
Chciałabym was zaprosić na bloga mojej koleżanki która niedawno go założyła KLIK .
Marchewka breloczek!

Jak widzicie nie są zbyt ładne! Uważam je za niewypał.

Robione na zamówienie dla koleżanki.
Uwielbiam to zdjęcie!




Moje śniegowce!

Odcisk moich rąk na huśtawce!

Niebo. Bardzo was  przepraszam za tą czarną kropkę ale nie wiem co to jest.
Pozdrawiam ! Wytrwajcie do swoich ferii! ;)

17 komentarzy:

  1. Marchewka cudna!!!!! A co do DIY to według mnie to super pomysł!!!!
    Masz ślicznego psa!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak z pieska :).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny, czy to może mops? Kocham wszystkie zwierzaczki <3
    Świetna jest ta marchewka :D
    Z przyjemnością zajrzę na bloga twojej koleżanki, to bardzo miło, że postanowiłaś tu o niej wspomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, ja z chęcią obejrzę to DIY :D uwielbiam takie posty!

    slodkieslodkieczary.blogspot.com ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. tez biore udzial w konkursie na blog roku ale w innej kategorii ;p obserwujemy? ;d
    olusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)

    http://dajmysieponiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieg..nienawidzę!
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki, a torciki wcale nie są złe! Ja nawet takich nie potrafiłabym zrobić;)
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dworze jest okropnie zimno :C
    Słodki psiak ;3
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima nas nie oszczędza tego roku...:/
    Jaki słodziak z Twojego psa <3
    Fajne medaliki *.*
    Obserwujemy i zapraszamy w wolnej chwili
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne rzeczy z modeliny zazdroszczę ci że masz taki talent może obserwacja za obserwacje loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Leibster Blog Award :)
    Zaglądnij na mojego bloga w celu uzyskania wielu cennych informacji! :)
    http://aalicellife.blogspot.com/

    Piękny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna biżuteria! Jaki słodziak! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  15. masz prześlicznego psa, zazdroszczę. :D

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz