07 stycznia 2014

MY NEW PASION : modeline

Hej wszystkim!
Bardzo was przepraszam za brak posta . Miałam napisać go w niedzielę ale miałam tyle na głowie że nie dałam rady. Mam małą zmianę ponieważ postanowiłam zrezygnować z tego tematu o domowym spa ponieważ stwierdziłam że na nic się nie przyda. Tak naprawdę to nie mam czasu na posty . Cały ten tydzień przed wystawieniem ocen boje się że nauczyciel zrobi niezapowiedzianą kartkówkę i dostanę słabą ocenę. Jak w temacie chciałabym powiedzieć wam że odkryłam swoją nową pasję a mianowicie robienie biżuterii z modeliny. Ostatnio przeglądałam dwa blogi KLIK KLIK na których dwie uzdolnione blogerki  tworzą z zapałem przepięnkną biżuterię z modeliny. I tak przeglądając te blogi stwierdziłam że to może być fajna zabawa. Więc czemu by nie????? Wchodziłam na różne strony z możliwym zakupem i w końcu znalazłam rzeczy które chciałabym zakupić. A mianowicie:
-24 kostki modeliny
-20 bigli
-20 posrebrzanych wkrętek
-20 silikonowych zatyczek
-20 .......................( nie pamiętam )
- 20 .........................( nie pamiętam )
-20 szklanych małych buteleczek
-30 patyczków fimo
No to chyba już wszystko. Jak już zamówię to was poinformuję. A gdy przesyłka już przyjdzie to popstrykam zdjęcia i wstawie na bloga.To pa .
PS: Gdy zacznę robić z modeliny to zrobie zakładkę KUPNO gdzie znajdziecie do mnie e-mail żeby kupić biżuterie jeśli wam się spodoba .Przepraszam za brak obrazków ale niestety nie mam czasu.
;)

1 komentarz:

  1. Ja już nie mogę się doczekać!
    Sama robię z modeliny ale dopiero zaczynam i niezbyt mi to wychodzi.....
    Ale nie ma co się dziwić , nie jestem utalentowana plastycznie...
    Fajny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz