03 stycznia 2014

Mix pictures

Hej wszystkim!
Właściwie dziś nie planowałam posta ale jutro mam wesele cioci więc nie mam wyboru. Chciałabym pokazać wam mix obrazków . Właściwie jedyne co je łączy to to że miały być kolorowe. Robiłam to pierwszy raz i boję się że wam się to nie spodoba .Myślę że w niedzielę napiszę wam posta . Taka mała podpowiedz że ten post będzie o tym jak zrobić domowe spa . Być może tytuł nie brzmi interesująco ( ale będzie jakoś sformatowany i przetłumaczony na angielski ) . Mogę jeszcze dodać że to nie będzie że podam wam same przepisy na jakieś maseczki ( no.. może jeden ;) będę też pokazywać wam zdjęcia kosmetyków których używam.
Inspirowane Nowym Rokiem.
PS; Jeśli się wam spodoba to zrobię więcej. ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz