09 stycznia 2014

LIFESTYLE: Sposoby na naukę




Heii!
Jak widzicie na górze , dziś powiem wam ( właściwie zdradzę ) moje sposoby na naukę po powrocie z np. ferii , przerwy świątecznej lub tak po prostu na co dzień . Na górze obrazek który nie za bardzo mi wyszedł ale to pierwszy który zrobiłam. Myślę że będzie ich więcej .A co do modeliny.... już to co chciałam zamówiłam. Tata powiedział mi że na razie tylko osoba od której zamawiałam małe szklane buteleczki wysłała towar. Więc tak czy siak buteleczki dostane ( powinnam dostać ) tak do soboty.Ale teraz przejdźmy do nich:

1. Nie zostawiaj prac domowych i uczenia się do testów na ostatnią chwilę.
Nie wystarczy że przeczyt5asz jeden lub dwa razy rozdział. chodzi o to by jak najwięcej zapamiętać.

2. Uwierz w siebie!
Dziwne prawda? Właściwie nie! Jeśli przed testem będziesz mówić sobie " Jestem do bani " , " Z pewnością
obleje ten test! " lub  " Jestem naprawdę głupia " . To na pewno ci nie wyjdzie , może lepiej mówić sobie miłe rzeczy np. " Uczyłam się i wreszcie udowodnię wszystkim na co mnie stać ! " I od razu lepiej! ;)


3.Koniec z niezdrowym jedzeniem!
Rok temu nie jadłam wogóle śniadania lub brałam bułkę z masłem. A potem co? W szkole burczy brzuch a ja się gorzej czuję! Nie! Tak nie może być! Dlaczego mam mieć gorsze samopoczucie przez śniadanie?
Teraz już nigdy nie zapominam o śniadaniu. I nawet jeśli po szkole pójdziesz do jakiegoś KFC to jeszcze bardziej żle! Staraj się jak najmniej chodzić w takie miejsca! Od razu poczujesz się lepiej.



Co by tu wybrać????




4.Wysypiaj i dotleniaj się!
Rano możesz wyjść na balkon lub podwórko i powdychać trochę świeżego powietrza. Od razu będzie ci lepiej i nie będziesz taka powolna i ospała .Możesz też pójść na spacer z psem! Zrobisz mu wielką przyjemność! A co do spania....? Jeśli wiesz że jutro masz na 8 to niema nic takiego że jeszcze 15 min. posiedzę przed telewizorem! Co to ma być???? Jeśli jesteś ospała od razu idź spać! Bez gadania. Powinno spać się ok. 8 -9 godzin. Nie możesz spać za krótko ale też nie możesz spać za długo. No ale spać musisz. ;)









7 komentarzy:

  1. genialne porady! skorzystam ze wszystkich :333

    +zapraszam do mnie blondeprincesss.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO WZIĘCIU UDZIAŁU U MNIE W LINKOWANIU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady ;) Postaram się do nich zastosować :P
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny blog! mogłabyś poklikać mnie w baner i linki AUPIE w poście
    http://fashionable-sophie.blogspot.com/2014/01/aupiecom.html
    bardzo zależy mi na tej współpacy! z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK.
      O współpracy pogadamy przez e - mail????

      Usuń
  4. bardzo fajne rady :)
    http://sweet-and-sunny1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz