16 stycznia 2014

LIFESTYLE: Organizacja czasu!

Hej wszystkim!
Post miał być wczoraj ale wogóle nie usiadłam do komputera więc czasu nie było . Jutro mam test z biologi.
Dzisiaj ma dla was moje 3 rady ( najważniejsze ) dotyczące organizacji czasu.Informuję że rzeczy  z modeliną już doszły ( zdjęcia są na dole! ) .Byłam dziś na pizzy z klasą więc  nie miałam lekcji. No może dwie.....  Kiedy pisze tego posta to za oknem mam biało !! Jestem bardzo z tego zadowolona! Wreszcie śnieg!

1.Zrób sobie plan zajęć!
 Dzięki niemu w mgnieniu oka wyłapiesz " dziury "  , które w mgnieniu oka możesz wykorzystać na naukę.
Wpisz wszystkie lekcje , zajęcia sportowe i artystyczne . Przyczep taki plan to ściany , żeby zawsze mieć na niego oko.














2. Weż łyk świeżego powietrza!
Ja osobiście w czasie zimowym zamieniam się w lenia ! Nic mi się ni chce!  Czasem możesz wywietrzyć swój pokój.  Ale po 3 - 4 min. zamknij okno . Przecież nie możesz się przeziębić! Zima to czas kiedy wszystko zasypia! Ale ty się nie daj! Przecież nie jesteś misiem żeby zasypiać w sen. Musisz to przetrwać !
 Rano np. zrób 5 skłonów , wypij szklenkę wody i wdychaj i wydychaj powietrze. Być może będzie lepiej.
Na mnie działa!

3.Zbierz swoje narzędzia !
Stolarz nie może pracować bez dłuta i piły , a malarz bez farby i pędzla ! Z tobą jest tak samo!
Musisz zawsze mieć pod ręką słowniki , atlasy , podręczniki , zeszyty  , długopisy , ołówki i markery do podkreślania .  Zobaczysz będzie ci łatwiej!  No bo po co masz się potem martwić gdzie się podział twój zeszyt do matmy???

Mam nadzieję że pomogłam.
Jeszcze kilka zdjęć z ostatnich dni.

przepr4aszam że na razie nie ma zdjęć .
Zdjęcia pokażą się ok. 17 : 30 !
Przepraszam za tą usterkę .







2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz