13 stycznia 2014

LBA.

Hej!
Właściwie dziś nie planowałam posta ale zostałam nominowana do LBA  przez  blogerkę z bloga kaschaundkascha.blogspot.com . A oto moje odpowiedzi na pytania:

1.Moje największe hobby to .... plastyka a głównie tworzenie biżuterii i szkicowanie.
2." Nie odkładajmy marzeń , odkładajmy na marzenia"
3.Zapewne w towarzystwie moich przyjaciółek.
4. Lubie gotować ale tylko swoje sprawdzone przepisy.
5. Zdecydowanie ..... " Lawenda w chodakach "
6. " Jeżdziec z nikąd "
7. Na drugie imie mam Ania
8. Na pewno otwartego serca dla nowych ludzi i rzeczy.
9.Telefon
10. Pająków .
11.Że niektórzy ludzie traktują innych z góry jakby oni byli jacyś świetni!
Nienawidzę takich osób

Pytania do mnie:
1. Czym jest Twoje największe Hobby?
2. Jakie jest Twoje życiowe Motto?
3.W czyim towarzystwie bawisz się najlepiej?
4. Lubisz gotować?
5. Twoja ulubiona Kasiążka?
6. Jaki Film ostatnio oglądałaś?
7.Jakie masz drugie imie?
8.Czego szukasz w drugim człowieku?
9.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
10. Czego sie boisz ?
11.Czego nie lubisz w ludziach ?

 A oto osoby nominowane prze zemnie:
modelindesign.blogspot.com
http://grapverutkaa.blogspot.com/2014/01/kilka-zdjec-z-telefonu.html#comment-form
http://marcepan94.blogspot.com/
life-of-modeline.blogspot.com
Na razie tylko tyle osób . Myślę że tylko tyle będzie. Wiem że w LBA powinno być 11 osób ale coś tak nie wiem kogo wybrać.

Pytania do czterech osób:
1. Czy masz rodzeństwo?
2. Boisz się ryzyka?
3.Ulubiona potrawa.
4. Najpiękniejsza chwila?
5. Twoja najlepsza cecha?
6. Ulubiony film, serial.?
7. Co teraz chciałabyś dostać?
8. Uważasz się za osobę śmieszną?
9. Ulubione zwierzę?
10. Czy masz zwierzaka?
11. Ulubione słodycze??

No to chyba tyle na dzisiaj . W następnym poście LIFESTYLE.
Pozdrawiam .Wymyśliłam podpisik. ;)

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać LIFESTYLE!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fajny podpis!

    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) Zaraz zabiorę się za odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz