19 stycznia 2014

Donutowe trio

Cześć!
W końcu pokaże wam moje pierwsze wyroby i wszystkie rzeczy które zamówiłam.Chciałabym was poinformować że moje województwo ma ferie w pierwszym etapie czyli od jutra dwa tygodnie lenistwa.
Będzie to dla mnie czas żeby nakręcić dla was filmik. Pierwszy! Muszę to jeszcze przemyśleć ponieważ nie dorobiłam się stojaka na aparat więc będzie trudno. Ale zobaczymy co da się zrobić. Dziś chciałabym pokazać wam Donatowe trio które zrobiłam. Zamieszczę też zdjęcie mojego ostatniego zakupu i  zdjęcie zimy która niestety znów odeszła. Zdjęcie jest z czwartku ale do dziś śnieg już stopniał.


Całe wyposażenie.



Ugryzione.....
Od lewej: donut z polewą tofi z kawałkami czekolady , donut z polewą malinową i donut z polewą limonkową.



półfabrykaty . buteleczki , patyczki fimo , folijki
Jedna fotka z serii głupich zdjęć. ;)

A było tak ładnie!!!! ;(
Hit sezonu! ;)




5 komentarzy:

  1. Śliczne te donaty!!!!!
    Mi najbardziej podoba się ten z polewą różową i brązową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tan blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pączki. ; )
    Pytałaś, czy mogłabyś stworzyć kolczyki ziarenka kawy. To nie jest mój pomysł także śmiało - lep. : ) Chętnie zobaczę jak Ci się udały. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno zgodze się z tym że BabyLips to hit roku! Śliczne wyroby :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Dałam obserwację i może ty też dasz jak ci się spodoba ?:))
    Pozdrawiam
    http://joytusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz