19 grudnia 2013

WINTER

Cześć!
Chciałabym pokazać wam fotki ale nie mogę znaleźć  pendrive do zdjęć. Więc z tego pomysłu nici. Bardzo chciałam napisać posta ale jakoś nie miałam czasu. Myślałam że ten tydzień przed świętami będzie luźny  a co? W poniedziałek test z matmy , wtorek test z historii , czwartek bardzo bardzo ważny test z matmy sprawdzający kompetencje i wiedze. Jutro mam wigilie klasową i jasełka. Jestem aniołem. Ja chyba padne . Cały tydzień chodziłam na 8. 00 ! Jutro tak samo! Dlaczego?? Gdzie tu sprawiedliwość! Wczoraj piekłam pierniczki z mamą na święta i wigilię klasową. Przed chwilą dekorowałam  je lukrem i posypkami. Mniam.
                                                 Jak tam świąteczne zakupy?

3 komentarze:

  1. Cudny blog! Niestety nie mam konta na google ale zastanawiam się czy nie założyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem wycieńczona tym tygodniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz